arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

پدر داماد احمدی نژاد: مادی گرایی و اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد رشد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مادی گرایی و اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد رشد کرده است، ادامه داد: در دولت آقای احمدی نژاد که باید ساده زیستی را به صحنه می آورد دیدیم که برعکس عمل شد و متاسفانه اقداماتی که باید، انجام نشد و ضرباتی را به نظام وارد کرد. رشد دنیا طلبی وتکاثر طلبی ...

به گزارش انتخاب؛ احمد خورشیدی دبیر کل حزب خدمتگزاران انقلاب در گفت و گوبا خبرنگار شفاف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه مبنی بر اینکه یکی از ضعف‌های نظام اسلامی ، گرایش برخی مسئولان به دنیا طلبی، مادی گرایی، ثروت، تجمل، تشریفات و اشرافی‌گری است که نتیجه این گرایش نیز، گسترش این روحیه در میان مردم و جامعه است، گفت: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه بر رو ی یکی از اصلی ترین ضعف های کشور دست گذاشتند و مهمترین پیام را برای مردم داشت. امام علی (ع) می فرماید مردم بیشتر به مدیران و فرماندهان خود شباهت دارند تا به والدینشان.


وی با اشاره به رواج دنیا طلبی در کشور، تصریح کرد: بعد از پایان جنگ 3 دولت را تجربه کردیم.دولت سازندگی،دولت اصلاحات و دولت اصولگرایی البته از نوع خاص.دولت سازندگی اشرافی گرایی را ترویج داد و باعث شد قشر وسیعی از تکنوکراتها بر سرکار بیایند و شاخصه اصلی این افراد ثروت اندوزی بودالبته بخشی از نیروهای انقلابی نیز در دولت وجود داشتند. در دولت اصلاحات نیز همین اتفاق دنبال شد.

دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مادی گرایی و اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد رشد کرده است، ادامه داد: در دولت آقای احمدی نژاد که باید ساده زیستی را به صحنه می آورد دیدیم که برعکس عمل شد و متاسفانه اقداماتی که باید، انجام نشد و ضرباتی را به نظام وارد کرد. رشد دنیا طلبی وتکاثر طلبی مسئولین در این دولت که مدعی ساده زیستی بود بیشتر شده است.

خورشیدی تاکید کرد: شان نزول صحبتهای مقام معظم رهبری که بسیار بجا بود بیشتر به انتخابات آتی بر میگردد که برخی با پول و نقش پول در انتخابات به شکل حجیم ، سازماندهی شده و علنی اتفاق می افتد. جریان انحرافی پول و قدرت را در دست دارد و می خواهد مجلس را از آن خود کند .این جریان اقداماتی را در شهرستانها انجام میدهد که پیامد و تاثیراتش را روی مردم میگذارد.

وی اظهارداشت: از تحرکات جریان انحرافی در شهرستانها اخبار زیادی وجود دارد که پول خرج می کنند و توانستند در برخی جاها تاثیر نیز بگذارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
4
اگر فرض گیریم که چنین سخنی صحت داشته باشد ناگفته در جواب این سخن ، طیف مثلا ساده زیست دولت از این پدیده بعنوان افتخار ملتی که در اسایش و رفاه کامل هستند یاد خواهند کرد و آنرا از دستاورد دولت خود بعنوان هدیه به مردم یاد میکرد اما اگر در دول گذشته چنین میبود آنموقع چنان به آن شاخ و برگ میدادند که گویی ایران شده محل اصراف و تجمل گرایی و دوری از آداب ساده زیستی یک مسلمان و چماقی بر سر رقیبان بخت برگشته ای که اکنون هیچ دفاعی در برابر آن ندارند . بنابراین اینگونه سخنان نه امروز خریداری دارد نه فردا بلکه آیندگان در مورد آن سخن خواهند گفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
6
نمرديم و ديديم يكي حرف بزنه... آفتاب از كجا زده بيرون؟
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
آخه نزدیکه انتخابات نطق همه وا میشه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
3
عجب ! این یعنی واقعیت داره واز روی حب وبغض نیست ؟؟؟
نظرات بینندگان