arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸

روحانی در توکیو: از هر طرحی که موجب افزایش فروش نفت ایران بشود استقبال می‌کنیم / از هیچ گونه مذاکره و توافقی روی‌گردان نیستیم

رییس جمهوری پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن در حساب توییتری خود نوشت: در راستای منافع ملی خود از هیچ‌گونه مذاکره و توافقی، روی‌گردان نیستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

حسن روحانی شامگاه جمعه به وقت تهران پس از دیدار و گفت‌وگو با «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن در توکیو، در حساب توییتری خود نوشت: ایران از هر طرحی که بتواند موجب افزایش تبادلات اقتصادی به‌ویژه در حوزه انرژی و افزایش صادرات و فروش نفت بشود، استقبال می‌کند.

به گزارش انتخاب، ‏رییس جمهوری در ادامه یادداشت خود تصریح کرد: «در راستای منافع ملی خود از هیچ‌گونه مذاکره و توافقی، روی‌گردان نیستیم.»

حسن روحانی رییس جمهوری به دعوت شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در صدر یک هیات عالی رتبه برای انجام گفت و گوهای دوجانبه و بررسی مهمترین مسائل بین المللی و منطقه ای صبح روز جمعه وارد توکیو شد. این دهمین دیدار روحانی و نخست وزیر ژاپن در طول ۷ سال گذشته از ابتدای ریاست جمهوری روحانی از سال ۹۲ است. ژاپن و ایران روابط صمیمی و دوستانه ای دارند و هفته گذشته نیز نودمین سال روابط سیاسی خود را جشن گرفتند.

نظرات بینندگان