arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

برگزاری امتحانات مدارس البرز جای نگرانی ندارد

مهریار کرمی شامگاه یکشنبه اظهارداشت: بخشنامه نحوه برگزاری نوبت اول امتحانات و نهایی طبق دستورالعمل وزارتخانه به مدارس البرز ارسال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کرمی ضمن اعلام ارسال بخشنامه نحوه ی برگزاری نوبت اول امتحانات و نهایی طبق دستورالعمل، خاطرنشان کرد: امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به صورت داخلی و نهایی برگزار می شود و در صورت لغو هریک از امتحانات زمان آزمون دانش آموزان به وقت مناسب موکول می شود.
کرمی یادآورشد: درروزهایی که مدارس تعطیل می شود، برگزاری امتحانات داخلی ممنوع بوده و تصمیم گیری در مورد امتحانات نهایی برعهده وزارت آموزش و پرورش است.
رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز دراین زمینه گفت: برگزاری امتحانات نوبت اول در ۲ بخش داخلی و نهایی درسال تحصیلی ۹۹-۹۸ طبق برنامه ای که اعلام شده یا می شود در مدارس برگزار خواهد شد.
اصغر افشار افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده امتحانات نوبت اول دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در استان البرز از هفته دوم دی ماه آغاز می شود.
وی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه تا ۲۲ دی ماه و دانش آموزان دوره دوم تا ۲۵ دی ماه ۹۸ برگزار می شود.
افشار ادامه داد: دراین بازده زمانی در صورت تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا ، امتحان یا امتحانات لغو شده پس از آخرین امتحان برگزار می شود.
در استان البرز برای امتحانات نهایی نوبت اول ۲۳ حوزه پیش بینی شده که دانش آموزان در رشته ها و شاخه های مختلف تحصیلی می توانند در آن شرکت کنند.
رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: بطور میانگین روزانه ۱۲۰۰ دانش آموز در امتحانات نهایی این استان شرکت می کنند.
وی تاکید کرد: برگزاری امتحان داخلی در هفته جاری ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که نیمی از آن در دوره اول و دوم متوسطه تحصیل می کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان