arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

مدارس اصفهان دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مقاطع مختلف تحصیلی در اصفهان و چند شهرستان طی دو روز آینده خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از انباشت آلاینده ها در استان اصفهان مدارس روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منصور شیشه‌فروش با اشاره به وضعیت هوا، اظهار داشت: با توجه به ادامه شرایط وضعی سکون و پایداری هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی و همچنین گزارش شبکه پایش آلودگی هوای شهر مبنی بر کاهش دید افقی، مه آلودگی، ابرناکی رطوبت بالا و آلودگی فردا هم ادامه دارد.

وی افزود: امشب کارگروه اضطرار با حضور اعضا برگزار شد و در راستای جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها و عدم مواجهه گروه‌های حساس مقرر شد مهدهای کودک، پیش‌دبستانی، دوره ابتدایی اول و دوم و متوسطه اول و دوم در نواحی 6گانه اصفهان، مناطق آموزش و پرورش زرین‌شهر، فولادشهر، فلاورجان، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و مهدهای کودک و دوره‌های ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم عدم تردد در سطح شهر، اظهار داشت: به همشهریان به ویژه کودکان، سالمندان، خانم‌های باردار، بیماران تنفسی، ریوی و قلبی توصیه می‌شود در منزل بمانند و از تردد در شهر خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به دیگر تمهیدات پیش بینی شده به منظور جلوگیری از افزایش آلایند‌ه‌ها در کلانشهر اصفهان بیان کرد: فردا نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان