arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

لایو خبر - ۲ دی ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح ابتکاری فرانسه شکست خورد
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۵

سخنگوی دولت گفت: طرح ابتکاری فرانسه به علت عدم انعطاف امریکایی‌ها و مواضع اولیه ما که نخست باید تحریم‌ها برداشته شود، مشکل همیشگی ایجاد کردند. با این همه از هر طرحی که منافع ملی ما را تضمین کند و در چارچوب های نظام باشد، دوباره بررسی می کنیم. ربیعی گفت: بر اساس اظهارات اروپایی‌ها پیش‌بینی ما این است که آن‌ها اکنون برجام را برهم نمی‌زنند و سیاست مکانیزم ماشه را راه اندازی نمی‌کنند. 

نامه گروهی از نمایندگان به رهبری درباره FATF
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۴

شهاب الدین بی‌مقدار عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه بنده به نمایندگی از گروهی از نمایندگان در حال تهیه‌ی نامه‌ای در خصوصFATF برای تقدیم به مقام معظم رهبری هستم،‌ اظهار داشت: اکثرا فعالان اقتصادی که در این زمینه صاحب نظر هستند تاکید دارند که اگر ما به FATF نپیوندیم و در لیست سیاه قرار بگیریم دست و پای کشور قفل می‌شود و شعبات بانک‌های ما در خارج از کشور بایکوت خواهند شد.

تکذیب شهادت سردار حاجی زاده
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۹

باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما گزارش داد که خبر به شهادت رسیدن فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحت ندارد. در ساعت های اخیر برخی رسانه های عربی مدعی شده بودند که سردار حاجی زاده در حمله هوایی اسرائیل به سوریه به شهادت رسیده است.

 

خروج پالرمو از دستور کار مجمع
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۸

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پالرمو از دستور کار مجمع خارج شده است و دیگر در مجمع نیست که مجمع تشخیص بخواهد درباره آن اظهارنظر کند.

پرداخت یارانه معیشتی ادامه می‌یابد
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۷

جهانگیری درباره ادامه طرح یارانه معیشتی تاکید کرد: آنچه که تا الان در دست اقدام [یارانه معیشتی] است ادامه خواهد یافت و امیدوارم که نه تنها این طرح ادامه پیدا کند بلکه بتوانیم با منابع جدیدی که دسترسی پیدا می کنیم کمک های دیگری هم انجام دهیم.

حال پادشاه عمان وخیم است
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۴

روزنامه گاردین روز یکشنبه نوشت: وضعیت سلامت سلطان قابوس پادشاه عمان وخیم و دیوان پادشاهی به دنبال انتخاب جایگزین وی است. سلطان قابوس بن سعید که نزدیک به ۵۰ سال بر ملت عمان حکمرانی کرده. روند انتخاب جانشین شامل باز کردن نامه‌های مهر و موم شده در دیوان پادشاهی در مسقط است که می‌تواند جانشین سلطان قابوس را مشخص کند.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۵

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان