arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

احمدي: کرانچار مربي کاملي است

دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان گفت: اگر دچار غرور نشويم و همين روند را ادامه دهيم قهرماني دور از دسترس نخواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  رحمان احمدی در مورد صدرنشینی سپاهان اظهار داشت: برای رسیدن به صدر برنامه داشتیم و بازی به بازی پیش رفتیم. بعد از شکست مقابل صبای قم هم قسم شدیم تا با تمرکز بیشتری به میدان برویم و توانستیم آرام آرام به صدر برسیم.

وی در ارتباط با اینکه کسی روی صدرنشینی سپاهان حساب نمی کرد، گفت: خدا را شکر که کسی روی ما حساب باز نکرد و تیم به حاشیه نرفت. با همدلی مجموعه باشگاه و بازیکنان توانستیم به روزهای آرامی برسیم.

دروازه بان سپاهان در خصوص تاثیر کرانچار در نتایج اخیر این تیم عنوان کرد: کرانچار به لحاظ فنی و اخلاقی مربی کاملی است. در بازی ها هم نشان دادیم که تغییر و تحولات مثبت بوده است.

احمدی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می کند سپاهان بتواند به قهرمانی برسد، تصریح کرد: کسی فکر نمی کرد سپاهان با توجه به اتفاقاتی که اوایل فصل رخ داد به صدر جدول برسد اما این اتفاق رخ داد. خواستن، توانستن است و اگر دچار غرور نشویم و همین روند را ادامه دهیم قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی در این باره که گمانه زنی برای قهرمانی استقلال بیشتر از تیم های دیگر است، گفت: همین که حواس ها به سپاهان نیست خوب است. به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم و فقط به فکر امتیاز تیم خودمان هستیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود در هر شرایطی باید آماده پیروزی باشد. از نظر روحی این روزها در بهترین شرایط هستیم. مهمترین فاکتور سپاهان این است که همه با جان و دل کار می کنند و همه می خواهیم تیم موفق شود.

نظرات بینندگان