arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

خبرهايي کوتاه از پرسپوليس

با نظر مصطفي دنيزلي چند بازيکن جوان پرسپوليس به تيم‌هاي پايه منتقل خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و رفع مشکلات پیش رو ستادی آسیایی را با حضور مسئولان تشکیل داده‌اند و قرار است تا قبل از شروع مسابقات هر هفته 2 جلسه داشته باشند.

همچنین لیست پرسپولیس برای ارسال به سفارت عربستان برای دریافت ویزا برای بازی مقابل الهلال عربستان آماده شده است. این دیدار 16 یا 17 اسفند برگزار می‌شود.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند قرارداد سومدیک دستیار استیلی که دنیزلی او را نخواست را فسخ کنند. این مربی پیشنهادهای جدید باشگاه را نپذیرفته است.

* پرسپولیس بعد از بازی با صبا در هفته بیست و ششم که 26 بهمن بازی برگزار می‌شود در تعطیلات 12 روزه لیگ با تشخیص دنیزلی تنها 2 روز به استراحت می‌پردازد و سپس تمرینات خود را دنبال می‌کند.

* میثم بائو هافبک شهرداری تبریز امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و پس از حضور در کلینیک باشگاه دقایقی با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به خوش و بش پرداخت. بائو مصدوم است و تمرینات خود را در کلینیک باشگاه پرسپولیس دنبال می‌کند.


* ناصر صادقی مترجم دنیزلی که در کنار وی در چند سال اخیر حضور دارد در خصوص مشکلاتش در باشگاه پرسپولیس گفت: نقش من در باشگاه مشخص است. بارها بازی استقلال را قبل از دربی 74 آنالیز کردم و حتی 2 بار دنیزلی در جمع بازیکنان از من تشکر کرد اما نمی‌دانم مسئولان باشگاه چه فکری درباره من می‌کنند. چند روز صبر می‌کنم و چون نمی‌خواهم سربار باشم اگر اتفاقی رخ ندهد و احساس کنم مشکلاتی است، می‌روم. سابقه حضور در ترکیه را دارم و رابطه‌ام با دنیزلی خوب است اما باشگاه مرا نمی‌شناسد و به همین دلیل متاسفانه رفتار خوبی با من ندارد.

* با تصمیم مصطفی دنیزلی تعدادی از بازیکنان جوان پرسپولیس که در کنار این تیم تمرین می‌کردند، به تیم‌های پایه منتقل شدند. دنیزلی دستور داده این بازیکنان با توجه به اینکه نظر او را جلب نکردند و باید تمرینات خلوت‌تر شود این تصمیم را گرفته است.

نظرات بینندگان