arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۸

آغاز طرح پاکسازی و احداث جاده در دره فرحزاد

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آغاز طرح پاکسازی و احداث جاده در دره فرحزاد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آغاز طرح پاکسازی و احداث جاده در دره فرحزاد خبر داد.

سردار کیوان ظهیری (رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ) در حاشیه طرح پاکسازی دره فرحزاد که صبح امروز برگزار شد، گفت: از چندی پیش با دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در دره فرحزاد نیز جزئی از این طرح است. این طرح از مدتی پیش آغاز شده است و امروز نیز طرح پاکسازی معتادان متجاهر و همچنین طرح راهسازی و بهسازی مسیر دره فرحزاد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح برای این است که پلیس بتواند امنیت مردم را در این محل تامین کند و همین که شهروندان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: امروز به کمک سایر دستگاههای برون سازمانی از جمله آبفای تهران، شهرداری منطقه ۲، شرکت گاز و... این طرح آغاز می‌شود. همچنین با حکم قضایی از ساخت و سازهای غیرمجاز رفع اثر می‌شود تا بتوانیم این پارک طبیعی را در این منطقه مورد استفاده تمامی شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حریم رودخانه فرحزاد تصرفاتی اعمال شده بود، گفت: با حکم قضایی ۹ مورد از تصرفات غیرقانونی رفع اثر می‌شود همچنین در خصوص روشنایی منطقه تمهیداتی اندیشیده شده که با حضور شرکت برق انجام خواهد شد.

برای اجرای این طرح در فاز نخست یک و نیم جاده احداث خواهد شد و در گام‌های بعدی ادامه خواهد یافت.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان