arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

پرونده کلاهبردار ۲۵ میلیارد ریالی در مازندران بسته شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که پس از کلاهبرداری ۲۵ میلیارد ریالی در اصفهان به شهرستان فریدونکنار گریخته بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که پس از کلاهبرداری ۲۵ میلیارد ریالی در اصفهان به شهرستان فریدونکنار گریخته بود، خبر داد.

سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی از شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی استان اصفهان مبنی بر اینکه مردی ۳۰ ساله با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان کارمند شهرداری تهران در پوشش ساخت پروژه های عظیم از شهروندان کلاهبرداری کرده و به استان مازندران متواری شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان فریدونکنار شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه با دستگیری این متهم تعداد زیادی از مال باختگان و شاکیان در این پرونده به پلیس مراجعه کردند، افزود: برابر اظهارات مال باختگان، میزان کلاهبرداری متهم در استان اصفهان حدود ۸ هزار میلیارد ریال است که میزان کلاهبرداری متهم تنها در یک فقره ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش سایت پلیس، سردار میرفیضی، تصریح کرد: متهم که دارای ۴ فقره سابقه کلاهبرداری است، پس از معرفی به دادسرا، قرار بازداشت موقت برایش صادر شد.

نظرات بینندگان