arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۰۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

افشای رابطه ی نامشروع جان اف کندی با یک دختر 19 ساله؛ او معتاد به رابطه جنسی بود! / تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معشوقه ی جوان "جان اف کندی" کتابی براساس خاطرات خود نوشته است که در آن جزئیات رابطه و درد و دل های رئیس جمهور امریکا در طول 18 ماه رابطه با خود را شرح داده است.

به گزارش "انتخاب" به نقل از روزگار نو (rouzegareno.ir، میمی الفورد نوشته است: من 19 ساله بودم و دوران کارآموزی را در کاخ سفید می گذراندم. اما جان اف کندی مرا اغفال کرد .


وی در کتاب خود نوشته است: من دچار شوک شده بودم. کندی در حقیقت به گونه ای رفتار می کرد که اتفاق طبیعی رخ داده است.

وی چنیدن بار با رئیس جمهور سابق امریکا رابطه داشته و اخرین رابطه آنان به سه روز قبل از سفر سرنوشت ساز کندی به دالاس برمی گردد.

کندی به این دختر جوان گفته است: "ای کاش، تو هم به تگزاس می آمدی. زمانی که برگردم بهت زنگ می زنم"

این دو حتی زمانی که وی واشنگتن را ترک کرده و به دانشگاه رفت، رابطه ی خود را حفظ کردند.

این خانم 69 ساله که مدیر بازنشسته یک کلیسا و ساکن نیویورک است، در کتابش که "روزی روزگاری معما: رابطه ی من با رئیس جمهور جان اف کندی و پیامدهای آن" جزئیات دقیقی را از رابطه خود و رئیس جمهور معتاد به رابطه ی جنسی امریکا منتشر کرده است.


الفور می گوید: ما رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتیم و حتی کندی اغلب با من درد ودل می کرد و از من در مورد مرگ پسر کوجکش مشاوره می خواست.

در زمان اوج بحران موشک کوبا در سال 1962،   و در حالی که دنیا در آستانه ی یک جنگ هسته ای بین امریکا و شوروی بود، کندی به معشوقه خود گفته بود: "من ترجیح می دهم که بچه هایم کمونیست باشند تا اینکه بمیرند"
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
80
27
کار آموزها در کاخ سفید امنیت ندارند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
8
203
خب حالااين چه ربطي به ماداره؟
چه كمكي به پيشرفت اخلاق درجامعه ما مي كنه؟
مگه اينجا.............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
9
156
حالاشما مطمئنيد طرف براي معروف شدن پشت سر كندي حرف نزده؟
چراگناه ديگران را مي شوييد؟
اخلاق انساني كجاست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
4
117
تقریبا در تمام دوره های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از این کتابها که مسایل خصوصی روسای جمهور را مطرح میکند در آمریکا چاپ میشه تا گرایش عمومی به حزب رقیب را کم کنند. اما اینکه پس از چند دهه یک مرتیه یک نفر بدون مدرک اینجور ادعایی کنه خیلی اعتبار نداره! چون در زمان حاضر هم هر فردی میتونه فرد زنده دیگر را به این مساله متهم کنه و آبروریزی به بار بیاره! تا فرد بیگناهیشو ثابت کنه انتخابات تموم شده! چه برسه به مرده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
7
149
با سلام به تیم خبرگزاری انتخاب و خوانندگان محترم شما,
این یک نظر و یا بعبارت بهتر واکنش به این مطلب است که امیدوارم اگر منتشر نشود حداقل مطالعه شود.
جان اف کندی یکی از بهترین محبوبترین رییس جمهورهای آمریکاست. افسوس که تاریخ را برندگان مطابق میل خود می نویسند و افسوس که کندی برنده تاریخ نیست تا بتواند از خود دفاع کند. از زمان کودتای (جانسون- راکفلر- بوش-کیسینجر- نیکسون )در 22 نوامبر 1963تاکنون سالی نیست تا کتابی درباره وی و روابط وی منتشر شود تا بتوانند نام کندی را بیش از پیش لکه دار کنند و همیشه سعی میشود تا اسم کندی و دلایل ترور وی به روابط جنسی و شهودی که در این باره به یکباره از زیر زمین ظاهر میشوند و خود را قربانی جنسی کندی میخوانند, محدود شود. جان کندی اسم بزرگی است که همواره سعی شده این گونه لکه دار شود چون تنها در زمان وی بود که تجار مرگ یعنی اسراییل و جنگ طلبان کاخ سفید منافع نامشروع خود را در خطر ببینند. تنها کندی بود که بوجود این گروههای خون آشام در سخنرانی 1961 اشاره کرد و تنها او بود که نسبت به اتمی شدن اسراییل تندترین واکنشها را نشان داد و از فرانسه بخاطر کمک به ساخت دیمونا جواب میخواست و او بود که به بن گوریون نوشت یا دیمونا بر روی بازرسان بگشا و یا تحریم خواهید شد. کندی کسی بود که بجای جنگ صلح را انتخاب کرد و این خلاف منافع کسانی بود که جنگ را وسیله ای برای تجارت میدیدند. کسانی که امثال رامنی و کینگریچ نماینده آنها هستندو در عوض کسی مثل ران پل سعی می کند نماینده دوره کندی باشد و دقیقا به همین دلیل است که به نوعی با تحریم رسانه ای جنگ طلبان مواجه شده است. کندی نام بزرگی است و این گونه سعی می شود که نام وی لکه دار شود تا وی صرفا بداشتن روابط جنسی شناسانده شود تا کسی بدنبال قاتلان وی نرود. ما باز هم با امثال این اشخاص و این کتابها مواجه خواهیم شد تا بازماندگان دوران کندی بیش از گذشته نتوانند آخرین رییس جمهور منتخب مردم آمریکا (و نه منتصب شرکتهای بزرگ و گروههای فراماسونری) را آن گونه که بود به نسلهای بعد از خود معرفی کنند.
پاسخ ها
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
دقیقا
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
کاملا حرفتون متین و درسته ... ایول
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
8
168
به نظرم الان بهترین موقع است که ما بحث گشت ارشاد در بعد جهانی مطرح کنیم.!!!!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
4
92
هیچ متوجه هستین انتخابات آمریکا پیش روست و جمهوری خواهان به هر وسیله ای حتی نبش قبر رابطه اثبات نشده یکی از محبوبترین روسای جمهور دموکرات آمریکا بهره برداری می کنند. اما جالب ابنجاست که انتخاب چرا نا خود آگاه وارد این عرصه ای که به ما مربوط هم نمیشه میشه.
mo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
1
28
بعد از 50 سال این زن کجا بوده است فکر کنم خواب نما شده است!
نظرات بینندگان