arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

جواد لاریجانی: می خواهند در انتخابات آدم بکشند و فیلمش را در اینترنت بگذارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه که در برنامه "دیروز، امروز، فردا "سخن می‌گفت، پیش بینی کرد دشمن قصد دارد در چند شهر کوچک درگیری ایجاد کرده و چند نفر را به قتل رسانده و ضمن فیلم گرفتن از آن، تصاویر آن را در جهان منتشر کرده و نهایتاً با تبلیغات گسترده، انتخابات مجلس را زیر سؤال ببرد.

به گزارش  فارس، جواد لاریجانی همچنین در خصوص عربستان گفت: در عربستان سعودی سرکوب وسیع مردم در جریان است، لذا دیر یا زود سقوط حاکمان دیکتاتور در این دو کشور نیز اتفاق خواهد افتاد،من  معتقدم کمتر از دو سال در عربستان شاهد تغییرات عظیم خواهیم بود.

وی به طنز افزود: مرحوم گل‌آقا می‌گفت پیش‌بینی‌های لاریجانی به جز مواردی که غلط است بقیه‌اش درست است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در ادامه سخنان خود، در پاسخ به سؤال مجری برنامه که پرسید رابطه با دو برادر دیگرتان که رئیس دو قوه هستند، چگونه است، اظهار داشت: رابطه ما خیلی خوب است لذا مسئولیت‌های برادران من تأثیری در روابط برادرانه ما نداشته است؛ ما بسیار صمیمی، نزدیک و نگاه بسیار محتوایی در مسائل داریم.

*با علی و صادق زیاد بحث می کنیم

"بنده برادر بزرگتر هستم و اینکه آن دو به من احترام می‌گذارند از الطاف الهی است و به تربیت پدر بزرگوار ما برمی‌گردد تا آنجا که از دستم بر می‌آید به آن دو کمک می‌کنم و به هر دو آنها در حد فرزندانم علاقه دارم؛ در کل ما برادران بحث‌کننده‌ای هستیم لذا در موضوعات مختلف با هم بحث‌های زیادی می‌کنیم اما آنها به من خیلی محبت دارند."

وی در خصوص مواضع سیاسی‌ برادران خود گفت: ما همه یک مسیر را طی می‌کنیم، همه از پیروان و مشتاقان امام(ره) و مقام معظم رهبری هستیم. تأسیس یک نظام بر اساس عقلانیت اسلامی خط مشترک ماست که در تئوری و ایده است. اما در عمل ممکن است تناقضاتی در انتخاب‌های ما باشد که این هم بسیار طبیعی است.


او در پاسخ به سؤال دیگر مجری برنامه که پرسید به نظر می‌رسد، صراحت لهجه شما از دیگر برادران بیشتر است، اظهار داشت: برادرانم دارای دو سمت رسمی هستند؛ طبیعتا برای اظهارنظر دست‌شان باز نیست ولی بنده سمت‌هایی دارم که در موضع خاصی هستند و راحت‌تر می‌توانم اظهارنظر کنم. نکته دوم این است که به شخصه معتقدم باید بی‌پرده مواضع را بیان کنم.

جواد لاریجانی اضافه کرد: وی به طور مرتب با رسانه‌‌هایی که علیه ما فعالیت می‌کنند، مصاحبه کرده و به طور مرتب حرف‌های غلط دیگران را کپی و جمع‌آوری می‌کند؛ اگر او ۵ دقیقه به اتاقم بیاید ۳ برابر گزارش را تولید می‌کنم و ارائه می‌دهم. اینکه احمد شهید حرف‌های یک مشت تروریست، معاندین و آمریکا را جمع‌آوری می‌کند، برایم شک‌برانگیز است که شاید در حقیقت این صدای آمریکا، تروریست‌ها و یا ریگی است.

وی افزود: موضوع بعدی این گزارش‌ها غیر حرفه‌ای بودن آنهاست، اکثر این حرف‌ها دروغ است، مقدمه و نتیجه‌گیری آنها اصلاً با هم نمی‌خواند، درست کردن رگبار اتهام اصلا کار مهمی نیست و البته بسیار هم ساده است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه اظهار داشت: ما پایبند تعهدات خود هستیم و بر اساس اینکه آنرا امضا کرده‌ایم، متعهد نیز هستیم؛ هرچند همه آنرا قبول نداریم ولی متعهد به آن هستیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
64
جای ایشون در پست ریاست جمهوری خالیه / آخه تا سه نشه بازی نشه
م.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
1
46
فیلم اکشن زیاد میبینه؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
وا! خاکه عالم!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
نوسترداموس هستی پس
نظرات بینندگان