arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

خدمه پرواز لوفت‌هانزای آلمان اعتصاب می‌کنند

اتحادیه خدمه پرواز آلمان اعلام کرد که در پی ادامه اختلاف با مقامات شرکت لوفت‌هانزا درباره پرداختی‌ها، از روز دوشنبه دو روز اعتصاب خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اتحادیه خدمه پرواز آلمان جمعه اعلام کرد که از روز دوشنبه هفته آینده اعتصاب خود را به مدت دو روز در شرکت خطوط هوایی لوفت‌هانزا آغاز خواهند کرد.

این اعتصاب در پی اختلاف طولانی مدت میان این اتحادیه و شرکت لوفت‌هانزا و زیرمجموعه‌هایش درباره پرداختی‌ها و بازنشستگی است.

شرکت لوفت‌هانزا و اتحادیه خدمه هواپیمای آلمان ماه پیش ورود با مذکرات برای جلوگیری از اعتصاب‌های بیشتر در این خطوط هوایی موافقت کرد اما مقامات اتحادیه اعلام کردند که تا کنون پیشرفت‌ اندکی در این زمینه حاصل شده است.

«دتلف کایسر» از اعضای هیئت رئیسه لوفت‌هانزا روز جمعه اعلام کرد که اتحادیه خدمه هواپیمای آلمان از ارائه مکتوب خواسته‌هایشان خودداری کرده‌اند و ما به همین مسیر ادامه می‌دهیم.

خدمه پرواز شرکت لوفت‌هانزا در ماه نوامبر نیز دو روز اعتصاب کردند که در نتیجه آن،‌ یک پنجم از پروازهای این شرکت لغو شد که 180 هزار مسافر را تحت تاثیر قرار داد و برای این شرکت بین 10 تا 20 میلیون یورو خسارت در پی داشت.

منبع: فارس
نظرات بینندگان