arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

غضب کالدرون، دلهره هواداران/ آتش بی‌صداقتی دامن پرسپولیس را گرفت؟

رفتارهای به دور از صداقت و احترام از سوی مدیران پرسپولیس باعث شده سرمربی تیمشان امروز به راحتی آن‌ها را دروغگو خطاب کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از روزی که محمدحسن انصاری فرد روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نشست قول‌های زیادی مبنی بر حل مشکلات مالی این باشگاه داد. مدیر جدید که راه ایجاد محبوبیت برای خود را به خوبی بلد بود، از همان روزهای نخست با تاکتیک «وعده» کارش را آغاز کرد و در ادامه از انعقاد قرارداد با اسپانسرها برای حل مشکلات عدیده پرسپولیسی‌ها سخن گفت. او حل دغدغه‌های مالی را وعده داد تا علاوه بر پرداخت معوقات بازیکنان و دستمزد سرمربی آرژانتینی فکری هم به حال مطالبات سرمربی کروات فصل قبل تیم‌ شود. با این حال با گذشت چند ماه آتش زیر خاکستر سر بیرون آورد تا بیش از همیشه مشخص شود اوضاع آنقدرها هم انصاری‌فرد در مصاحبه‌هایش می‌گوید، بر وقف مراد نیست.

شاید در این میان برخی تصور کنند «پول» کلید واژه حل مشکلات پرسپولیس باشد اما مدیرانی که عاشق حضور در مراسم‌های مختلف هستند و سعی دارند با صحبت درباره باشگاه‌های رقیب، لایک و محبوبیت برای خود کسب کنند، آنقدر در رفتار خود با مربی آرژانتینی با صداقت عمل نکرده‌اند که حالا کالدون در نشست خبری می‌گوید:« دروغ می گویند. به من احترام نگذاشتند. من جانم را گذاشتم و همه تلاشم را کردم و چیزی که دریافت کردم بی احترامی و دروغ بود!»

انصاری فرد به عنوان یک مدیر که پیش از این هم تجربه مدیریت پرسپولیس را در کارنامه داشت به راه‌های کسب محبوبیت را به خوبی بلد است. او در ماه‌های ابتدایی حضورش بیشتر وقت خود را صرف دید و بازدید با اهالی فوتبال و حضور در مراسم‌های مختلف می‌کرد و هرازگاهی هم صحبت‌هایی هم علیه باشگاه رقیب به زبان می‌آورد تا این گونه بیش از همیشه بر سر زبان‌ها باشد. در این بین اما هرچه زمان می‌گذشت سرمربی پرسپولیس بیش از گذشته احساس ناراحتی می‌کرد چرا که می‌دید با وجود تلاش‌هایش برای موفقیت پرسپولیس مدیران باشگاه قدمی در جهت حل مشکلات او و بازیکنان برنمی‌دارند.

زمانی که محمدحسن انصاری فرد به باشگاه پرسپولیس آمد، کالدرون هیچ گونه دریافتی نداشت اما همان زمان با پولی که در باشگاه باقی مانده بود حدود 178 هزار دلار به مربی آرژانتینی پرداخت شد تا چند ماه بعد پس از تامین منابع مالی، مابقی قسط اول او را بپردازند. مساله‌ای که در نهایت منجر به تعیین "وقت نهایی" از سوی کالدرون شد تا سرمربی پرسپولیس این گونه به باشگاه اولتیماتوم بدهد و بتواند مطالباتش را دریافت کند. با این حال طی روزهای اخیر پولی در حساب باشگاه پرسپولیس وجود نداشت و در نهایت مهدی رسول پناه عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس با توسل به یکی از دوستانش، 125 هزار دلار را تهیه کرد تا این پول در قطر به حساب کالدرون واریز شود.

در آخرین دیدار پرسپولیس پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل با وجود اینکه همه فکر می‌کردند پیروزی برابر نساجی خنده را به لبان کالدرون خواهد آورد اما این مربی آرژانتینی که به تازگی مطالباتش را هم دریافت کرده بود با انجام یک مصاحبه تند نشان داد آنقدرها هم که انصاری‌فرد می‌گوید از شرایط راضی نیست. کالدرون از نبود نبود صداقت و احترام ناراحت است و این موضوع را هم طی هفته اخیر در رفتار و صحبت‌های خود نشان داده است. او در بخشی از اظهاراتش پس از پایان دیدار برابر نساجی مازندران به مشکلاتش با پرسپولیس اشاره می‌کند و می‌گوید: «به خاطر رفتارهایی که تا امروز با من شده، حس می‌کنم که باشگاه به من می‌گوید بروم».

ذکر همین صحبت‌ها کافی است تا مشخص شود رفتار مدیران حال حاضر باشگاه پرسپولیس با سرمربی آرژانتینی تیم‌شان چقدر به دور از صداقت است. با وجود اینکه گابریل کالدرون می‌توانست همانند استراماچونی ایرانی را ترک کند و منتظر برای دریافت مطالباتش بنشیند اما این مربی در ایران ماند و به کارش ادامه داد. با این حال باز هم از سوی باشگاه پرسپولیس صداقتی ندید. شاید اگر انصاری‌فرد در مصاحبه‌هایش به جای آرام نشان دادن شرایط، کمی با صداقت از خواسته‌ها و ناراحتی‌های سرمربی تیمش صحبت می‌کرد، امروز کالدرون هم باشگاه و او را دروغگو خطاب نمی‌کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان