arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

آنچه در 90 گذشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنامه «90» اين هفته در حالي پخش شد كه هنوز تاثير شهرآورد هفتاد و چهارم پايتخت كاملا مشهود بود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، برنامه «90» اين هفته‌ تحت تاثير رخوت ليگ برتر پس از داربي هفتاد و چهار قرار داشت و مهم‌ترين بخش اين برنامه بحث بر سر مسايل حاشيه‌اي باشگاه پرسپوليس بود.

برنامه اين هفته‌ با پخش «90 درجه» آغاز شد و پس از آن گزارشي از مشكلات تصويربرداران اصفهاني براي پوشش تصويري بازي‌هاي ليگ برتر در اين شهر و پس از آن بازي‌هاي باقي‌مانده از هفته‌ بيست و چهارم ليگ برتر و بحث داوري آن‌ها پخش شد.

در اين بخش علي خسروي كه به عنوان كارشناس داوري به برنامه آمده بود درباره مساله‌ساز ترين بازي اين هفته‌ كه بين تيم‌هاي مس سرچشمه و صبا برگزار شد، گفت: داور علي سامره را از مس سرچشمه به اشتباه اخراج كرد ولي ساير تصميماتش صحيح بود.

پس از اين بخش تصاويري از حاشيه‌هاي جا مانده از داربي هفتاد و چهار كه به واكنش‌هاي تماشاگران سرخابي در لحظات مختلف بازي اختصاص داشت، پخش شد. سپس مشكل خبرنگاران صدا و سيما و رسانه‌هاي تصويري در هنگام داربي مورد بررسي قرار گرفت كه آن طور كه معلوم بود، مسئولان برگزاري بازي به آن‌ها اجازه حضور در كنار زمين و حتي در جايگاه خبرنگاران را هم نداده بودند.

بخش دوربين «90» هم مانند هفته‌هاي گذشته در برنامه شب گذشته گنجانده شده بود، اما با اين تفاوت كه اين بار اين بخش كاملا به تصاوير داربي هفتاد و چهار اختصاص داشت.

داربي هفتاد و چهار پايتخت با تمام زيبايي‌هايش اتفاق تلخي را نيز در پي داشت؛ جايي كه يكي از هواداران متعصب پرسپوليس پس از به ثمر رسيدن گل سوم اين تيم دچار حمله قلبي و سكته مغزي شد و از دنيا رفت. پس از آن كه تصاوير اين هوادار ناكام از برنامه «90» پخش شد، مدير عامل باشگاه پرسپوليس روي خط تلفني برنامه آمد و با اظهار تاسف از اين رخداد به خانواده‌ آن مرحوم تسليت گفت و افزود: بلافاصله پس از آن كه از اين مساله آگاه شديم، گروهي از سوي باشگاه را براي تسلاي خاطر آن خانواده‌ فرستاديم و پس از اين هم به وظيفه‌مان در قبال آن‌ها عمل خواهيم كرد. همچنين بايد بگويم كه اولين كانون هواداران پرسپوليس در اهواز را به نام اين هوادار نامگذاري مي‌كنيم. از جوانان هم مي‌خواهم كه شور و هيجان خود را در هنگام داربي كنترل كنند.

در ادامه مجري برنامه از رويانيان در مورد وضعيت مهرداد پولادي در بين سرخپوشان و اين كه آيا او در ليگ برتر بازي خواهد كرد، پرسيد كه رويانيان گفت: اولا از مسئولان باشگاه مس تشكر مي‌كنم كه با ما همكاري لازم را داشتند و ثانيا بايد بگويم كه ما به پولادي براي حضور قوي در ليگ قهرمانان آسيا نياز داشتيم و هر چند از ابتدا تلاشمان براي به خدمت گرفتن اين بازيكن در ليگ برتر بود، اما اكنون فقط مي توانيم در آسيا از او استفاده كنيم.

رويانيان همچنين در پاسخ به اين سوال كه ايمون زايد با نظر چه كسي به پرسپوليس آمد؟ گفت: ما كميته‌ استعداديابي را تشكيل داده بوديم كه با تشخيص نيازهاي تيم به شناسايي بازيكنان مطلوب اقدام كند. اين كميته‌ كه افرادي مثل پروين، زادمهر و خوردبين در آن حضور داشتند، از من خواستند كه هر چه سريع‌تر كار انتقال زايد را به تيم انجام دهم و من هم اين كار را انجام دادم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در پايان صحبت‌هايش گفت: آرزوي ما اين است كه در پايان فصل يازدهم ليگ برتر حداقل سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم. گله‌اي هم از سازمان ليگ دارم كه بلافاصله پس از بازي ما برابر الغرافه براي ما ديدار با داماش را در نظر گرفته‌اند.

در ادامه رييس سازمان ليگ برتر براي پاسخ به گلايه رويانيان روي خط تلفني برنامه آمد و گفت: ما پس از هر بازي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا چهار روز فرصت قرار داده ايم و پس از آن بازي‌هاي ليگ برتر را برايشان برنامه‌ريزي كرده‌ايم. اگر اين اتفاق براي پرسپوليس نيفتاده باشد، شك نكنيد كه اصلاحش مي‌كنيم.

در ادامه برنامه امير عابديني و علي فتح‌الله‌زاده نيز به ترتيب ميهمان تلفني برنامه شدند تا درباره مسايل باشگاه‌هايشان صحبت كنند. عابديني از تلاش مسئولان قضايي و حسين هدايتي براي حل مشكلات مالي داماش گفت و اين كه احتمالا تا هفته‌ آينده تكليف اين باشگاه مشخص مي‌شود.

فتح‌الله‌زاده نيز با بيان اين كه اميدوار است بازيكنانش شكست داربي را فراموش كرده باشند، گفت: تيم ما برابر سايپا ايثار كرد و نتيجه‌ خوبي گرفت.

در ادامه، صحبت‌هاي مهدي رحمتي پخش شد كه در آن صحبت‌ها به شدت نسبت به برنامه‌ريزي سازمان ليگ اعتراض داشت. او گفت: با اين خستگي و سرماخوردگي بازيكنان از وضعيت خودمان خنده‌ام مي‌گيرد، چون ما تعطيلات نيم فصل را به دليل بازي‌هاي جام حذفي از دست داديم و فينال اين جام هم كه مدام عقب مي‌افتد تا زمين بازي آماده شود! آيا قرار است آسيا به ما بخندد؟ بدبختي ما اين است كه ما بازيكنان با يكديگر همراه نيستيم و به ما اجازه نمي‌دهند كه اتحاديه داشته باشيم، چون در آن صورت مي توانيم مانند اسپانيايي‌ها اعتصاب كنيم تا اين قدر مشكلات برايمان ايجاد نشود.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره صحبت‌هاي رحمتي گفت: او به عزيز محمدي بي احترامي نكرده است. او ملي‌پوش ايران است و بر اثر فشارها خسته مي‌شود. اكنون در تيم ما خسرو حيدري تازه از مصدوميت آزاد شده ، آندو و جباري هم مصدوم هستند و به احتمال زياد ميداوودي هم با مشكل حادي روبرو است و ممكن است مينيسكش پاره شده باشد.

در پايان برنامه ديشب غلامرضا بهروان، رييس سازمان ليگ آزادگان براي ارائه توضيحاتي درباره ليگ‌هاي دسته پايين‌تر ميهمان تلفني برنامه شد.

سوال مسابقه پيامكي برنامه اين هفته‌ انتخاب بهترين بازيكن شهرآورد هفتاد و چهار از بين ايمون زايد و فريدون زندي بود كه در پايان برنامه سه ساعته ديشب و از بين بيش از دو ميليون و 300 هزار شركت كننده 75 درصد زايد را بهترين بازيكن داربي دانستند و 25 درصد نيز به زندي راي دادند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
1
دو ميليون و سيصد هزار پيامك !!! خوش بحال مخابرات !!!
نظرات بینندگان