arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

پلیس: در «قم» یک شبکه گسترده سلطنت طلبان را گیر انداخته ایم

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و انهدام شبکه تبلیغی سلطنت طلبان پروژه "ققنوس" در قم خبر داد. این گروه با مشی آشکار و پنهان خود مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی ایران و دریافت بودجه به صورت مستقیم از گروه های اپوزیسیون خارج از کشور، عناد خود با مردم ایران را بیش از پیش نمایان و با طراحی پروژه "ققنوس" تحت حمایت مستقیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سراسر کشور بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سردار "عبدالرضا آقاخانی" با اعلام خبر دستگیری یک شبکه سلطنت طلب  اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان ۲ شبکه تبلیغی وابسته به سلطنت طلبان که به صورت گسترده نسبت به آموزش مقابله با نظام، هدایت تجمعات، آشوب ها، دعوت به اعتصابات و نافرمانی مدنی فعالیت داشتند، شناسایی و متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهارداشت: این گروه با مشی آشکار و پنهان خود مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی ایران و دریافت بودجه به صورت مستقیم از گروه های اپوزیسیون خارج از کشور، عناد خود با مردم ایران را بیش از پیش نمایان و با طراحی پروژه "ققنوس" تحت حمایت مستقیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سراسر کشور بودند.

سردار آقاخانی ساختار تشکیلاتی این گروه را شامل؛ زیر مجموعه هایی از جمله گروه گزینش و عضو یابی، معاون، هیئت مدیره و ۵ زیر گروه فعال هر کدام با ۳۰ عضو بیان کرد و گفت: در این خصوص ۱۴ نفر از اعضای اصلی این گروه که به صورت مستقیم با سران سلطنت طلب در خارج از کشور در ارتباط بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم، گفت: برخی اقدامات این گروه ایجاد نا آرامی در ایران از طریق اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی و باری، دامن زدن به اعتصابات کارگری و صنفی و نفوذ در جمعیت های صنفی و تغییر مسیر خواسته های اجتماعی مردم به سمت اقدامات امنیتی و سیاسی بوده است.

نظرات بینندگان