arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

برانکو: با نمایندگان پرسپولیس به توافق نرسیدیم/ صحبتی از بازگشتم به تیم نشد

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان باشگاه پرسپولیس در مذاکرات پیشنهادی به او در مورد بازگشت به پرسپولیس دادند یا نه؟ عنوان کرد: نه، چنین صحبتی بین ما مطرح نشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو: با نمایندگان پرسپولیس به توافق نرسیدیم/ صحبتی از بازگشتم به تیم نشدباشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به فیفا برای دریافت مطالبات‌شان، تصمیم گرفت نمایندگان خود را به زاگرب اعزام کند تا با این مربی برای پرداخت طلب‌ او و دستیارانش به توافق برسد. در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس که ایام کریسمس را برای سفر اروپایی انتخاب کرده بودند دو نشست با برانکو برگزار کردند و در نهایت به توافقی نرسیدند.

در حالی که نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس پاسخگوی سوال خبرنگار تسنیم در مورد جلساتش با برانکو نشد، سرمربی پیشین پرسپولیس در این باره به تسنیم گفت: جلساتی بین ما انجام شد اما توافقی صورت نگرفت.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان باشگاه پرسپولیس در این مذاکرات پیشنهادی به او در مورد بازگشت به پرسپولیس دادند یا نه؟ عنوان کرد: نه، چنین صحبتی بین ما مطرح نشد.

به گزارش تسنیم با توجه به اینکه برانکو قصد داشت تعطیلات کریسمس را در کنار خانواده‌اش باشد، نمایندگان باشگاه پرسپولیس بعد از سفر چند روزه مجبور به بازگشت به تهران شدند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان