arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

کنایه احمدی مقدم به جدایی نادر از سیمین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار احمدی‌مقدم از برخی سریال‌های تلویزیون که در مورد سربازها ساخته می‌شود انتقاد کرد و نیز گفت: متأسفانه در برخی فیلم‌های سینمایی نیز ضمن سیاه‌نمایی علیه ایران موضوع مهاجرت را تبلیغ می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در همایش سراسری جوان سرباز که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد اظهار داشت: قبل از انقلاب و دو قرن پیش از آن هر جنگی که در ایران صورت گرفت بخشی از خاک کشور را دشمنان جدا کردند و حاکمان فاسد نتوانستند حتی به مردمی که با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند کمک کنند.

احمدی مقدم ایران را در خلال جنگ جهانی اول و دوم، محل تردد قدرتهای بزرگ توصیف کرد و افزود: آنها در طول این سال‌ها مردان ایران را کشتند و زنان را به اسارت بردند و ضمن غارت کشور هر کاری که خواستند کردند اما در مقابل شاه کشور برای سفر به فرنگ از کشورهای خارجی وام می‌گرفت و با آنها قراردادهای ننگین می‌بست.

 وی با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی در سال 57 گفت: حضرت امام با هوشیاری نهضتی را به پا کرد که هیچ عقب‌نشینی در مقابل حملات دشمن نداشت.

 فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور اثرگذار سربازان در ایام دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در زمان جنگ هیچ سربازی را به زور به جبهه‌ها نبردند اما متأسفانه در برخی سریال‌های تلوزیونی طور دیگری نشان دادند که گویا با ایست بازرسی به دنبال سرباز می‌گشتند که البته شاید این امر به دلیل کم‌اطلاعی آنهاست.

احمدی مقدم تأکید کرد در زمان جنگ هیچ سربازی به خاطر عدم حضور در جبهه‌ها مجازات نشد ولی در مقابل رژیم بعث عراق کسانی را که از جنگ روگردان بودند به جوخه‌های اعدام می‌سپرد.

 وی با بیان اینکه امروز کشور ما با انواع تهدیدات دشمنان قسم‌خورده روبرو است گفت: جهاد امروز فقط دفاعی نیست بلکه تمامی عرصه‌های امنیتی، سیاسی، علمی و اقتصادی را در بر می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: هسته اصلی پیشرفت‌های امروز کشور جوانان بین 25 تا 35 سال هستند و اگرچه اساتیدی آنها را راهنمایی می‌کنند اما این جوانان هستند که موتور پیشرفت کشور را به حرکت در می‌آورند.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه اگر امروز خطری متوجه کشور شود نسل سوم به مراتب شجاع‌تر و پادررکاب‌تر از میهن دفاع خواهند کرد، گفت: البته ریزش‌هایی نیز وجود دارد و تبلیغات سیاهی نیز بر علیه کشور می‌شود و متأسفانه فیلم‌هایی می‌سازند که در آن علیه ایران سیاه‌نمایی شده و در آن موضوع مهاجرت را تبلیغ می‌کنند که گویی فرزندان ما برای زندگی بهتر باید از ایران بروند.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش پایانی صحبت‌های خود به اهمیت پرداختن به وضعیت سربازها اشاره کرد و افزود: در گذشته وقتی جوانی به سربازی می‌رفت خانواده‌اش باید تمام هزینه‌های او را تأمین می‌کردند اما امروز این طور نیست و نباید هم چنین باشد. ما برنامه‌هایی داریم که به این موضوع رسیدگی کنیم اما متأسفانه در بودجه سال 91 هنوز دیده نشده و ما به دنبال افزایش حقوق سربازان هستیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ماندگار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
6
182
جناب سردارفکر نکنم با به به وچه چه واقعیت ها عوض یا سرپوش گذاشته شود
نظرات بینندگان