arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

پورابراهیمی: پروژه انتقال آب خلیج فارس به کرمان ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد

نماینده مردم کرمان و راور گفت: پیش بینی می‌شود پروژه انتقال آب خلیج فارس در بخش اول در ۲۲ بهمن یا اسفندماه به بهره برداری برسد. تنها مرکزی استان هستیم که خود مرکز استان مشکل تأمین آب داریم که باید که نشان می‌دهد وضعیت ما در این زمینه مطلوب نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا پورابراهیمی دوشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت تأمین مالی از طریق بازار سرمایه کشور باید به سرفصل‌های مالی استان اضافه شود، اظهار داشت: به راحتی از طریق بازار سرمایه کشور بسیاری از طرح‌های نیمه تمام استان را می‌توانیم به اتمام برسانیم.

وی با بیان این مطلب که از هفته گذشته تیم بازار سرمایه کشور به کرمان آمده‌اند، ادامه داد: پیش بینی می‌شود پروژه انتقال آب خلیج فارس در بخش اول در ۲۲ بهمن یا اسفندماه به بهره برداری برسد.

پورابراهیمی با اشاره به موضوع تخصیص آب شرب استان کرمان، افزود: در تابستان سال جاری با مشکل آب شرب روبرو بودیم و انتظار داریم جمع بندی نهایی انجام شود و بتوانیم موضوع انتقال آب شرب را در سال آینده برای شهر کرمان داشته باشیم.

محمدجواد فدایی استاندار کرمان هم در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از موانع توسعه صنعتی در جنوب کرمان مشکل برق رسانی است، گفت: تنها مرکزی استان هستیم که خود مرکز استان مشکل تأمین آب داریم که باید که نشان می‌دهد وضعیت ما در این زمینه مطلوب نیست.

منبع: مهر
نظرات بینندگان