arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

سقوط اتوبوس اصفهان - تبریز به دره در نزدیکی زنجان / ۱۰ کشته و ۱۱ زخمی

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافری اصفهان - تبریز در جاده زنجان از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف ۱۰ فوتی برجا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سقوط اتوبوس اصفهان - تبریز به دره در جاده زنجان ۵ کشته برجا گذاشت

 جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافری اصفهان - تبریز در جاده زنجان از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف پنج فوتی و پنج مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی به ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز /سه شنبه ۱۰ دی ماه/ در کیلومتر ۱۰ آزادراه زنجان - تبریز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: این اتوبوس مسافری از اصفهان به مقصد تبریز درحال تردد بود که به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده از مسیر خارج شد.

عظیمی افزود: کشته شدگان یک زن، یک پسربچه ۱۲ ساله و سه نفر از آنها نیز مرد هستند و احتمال اینکه تعداد کشته شدگان و مصدومان بیشتر باشد وجود دارد.

وی تصریح کرد: امداد رسانان در محل حادثه حاضر هستند و یک دستگاه جرثقیل نیز در محل حاضر است تا اتوبوس را که با سقف روی زمین افتاده است از زمین بلند کند و به کسانی که زنده هستند آسیب وارد نشود.

 

تکمیلی / تعداد کشته ها به ۱۰ تن رسید

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ اتوبان زنجان – تبریز خبر داد که منجر به مرگ ۱۰ تن شد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره واژگونی اتوبوس گفت: این حادثه حدود ساعت ۵:۰۵ دقیقه صبح امروز (سه شنبه) در کیلومتر ۲۵ اتوبان زنجان – تبریز رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ خالدی گفت: متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر جان باختند و ۱۱ نفر پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال یافتند.

نظرات بینندگان