arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

علی مطهری: حداد تلاش زیادی برای حذف من کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی مطهری با مطرح کردن احتمال تغییر نام جبهه منتقدان دولت گفت: این نامگذاری اولیه است قرار است در این خصوص بحث کنیم و احتمالا نام تغییر می کند.

علی مطهری با مطرح کردن احتمال تغییر نام جبهه منتقدان دولت به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت: این نامگذاری اولیه است قرار است در این خصوص بحث کنیم و احتمالا نام تغییر می کند.

وی در ادامه هرگونه رایزنی با بزرگان اصولگرا را برای تاسیس این جبهه رد کرد و گفت: بزرگتر از ما کسی نیست که بخواهیم با او مذاکره ای داشته باشیم و همچنین هیچ گونه ارتباطی با رییس مجلس نداریم.

مطهری تاکید کرد: سعی داریم از افراد مشترک کمتری در لیست خود استفاده کنیم و تنها در موارد نادری این کار را خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی برخی گروهها از جمله حزب مردمسالاری و اصلاح طلبان برای قرار دادن نام وی وسایر اصولگرایان منتقد در لیست خود گفت: من از ابتدای نام نویسی در انتخابات عرض کردم مستقل خواهم آمد و اما ممکن است اسم من در چند لیست باشد  و بنده اشکالی نمی بینم؛ البته ما با هیچ کس از  جمله اصلاح طلبان ائتلاف نخواهیم کرد.

مطهری همچنین به دلایل حذف اصولگرایان منتقد از لیست جبهه متحد اشاره کرد و گفت: در کمیته 8+7 تصمیم حذف ما ، تصمیمی جمعی بوده ، اما آن مقدار که بنده مطلع هستم و شنیده ام آقای حداد عادل تلاش زیادی برای حذف بنده کرده اند.
نظرات بینندگان