arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

«به توان بی‌نهایت» نام جدید یک سریال شد/ پخش برای دهه فجر سال ۹۹

تهیه‌کننده سریال «کارگاه ۴۸» از تغییر نام این سریال و همچنین تولید و پخش آن برای دهه فجر سال ۹۹ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تهیه‌کننده سریال «کارگاه ۴۸» از تغییر نام این سریال و همچنین تولید و پخش آن برای دهه فجر سال ۹۹ خبر داد.

علیرضا جلالی تهیه‌کننده سریال «کارگاه ۴۸» از تغییر نام این مجموعه خبر داد و بیان کرد: «کارگاه ۴۸» به نام «به توان بی‌نهایت» تغییر نام پیدا کرده است و همچنان در پروسه پیش از تولید است.

وی درباره زمان قطعی کلید زدن سریال بیان کرد: باید این طرف سال وارد پیش تولید سریال شویم چراکه پروداکشن سنگینی دارد و قرار است برای دهه فجر سال آینده آماده شود تا با آغاز دهه فجر روی آنتن برود.

جلالی همچنین درباره انتخاب کارگردان این مجموعه بیان کرد: ان شاءالله تا هفته آینده کارگردان این سریال را هم انتخاب می‌کنیم.

وی درباره مشکلات بودجه‌ای که این روزها بسیاری از کارگردانان درگیر آن هستند، عنوان کرد: دوستان قول داده اند که بودجه را فراهم کنند اما تا کار شروع نشده است نمی‌دانیم اوضاع چطور خواهد بود.

سریال «به توان بی‌نهایت» براساس یک واقعه تاریخی ساخته شده و طی پرداختن به این روایت تاریخی، قصه‌هایی از عشق و داستان‌های خانوادگی دارد.

جلالی پیش از این درباره قصه سریال «به توان بی‌نهایت» گفته بود: در سال ۶۰ زمانی که در حال جنگ بودیم یکی از هواپیماها در یکی از قطعات نظامی با مشکل مواجه می‌شود و عده‌ای خدمت امام خمینی(ره) می‌روند و موضوع را با ایشان در میان می‌گذارند. امام(ره) هم تأکید می‌کنند که باید خودمان در تولید این قطعه مستقل شویم. داستان مجموعه درباره کارگاهی است که این قطعه در آن تولید می‌شود و در این امر ارتش نقشی بی‌بدیل دارد.

آرش قادری که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه «به توان بی‌نهایت» است، فیلمنامه‌های سریال‌هایی چون «هوش سیاه»، «ماتادور» و «گاندو» را در کارنامه خود دارد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان