arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
ادعای عجیب مشهورترین جن گیر کاتولیک:

پاپ جن گیر شد!

کشیش گابریل امورث، مشهورترین جن گیر کاتولیک مدعی شده است که پاپ بندیکت بدون اینکه اطلاعی داشته باشد در قلب واتیکان جن گیری کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیلی تلگراف نوشت: کشیش گابریل امورث، مشهورترین جن گیر کاتولیک مدعی شده است که پاپ بندیکت بدون اینکه اطلاعی داشته باشد در قلب واتیکان جن گیری کرده است.



به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، در کتابی جدید، امورث، جن گیر اسقف رم، توضیح می دهد که او و دو دستیارش چگونه دو مرد ایتالیایی را به یکی از ملاقات های هفته ای و عمومی پاپ در میدان "سن پیتر" در "می" سال 2009 اوردند.

وی در این کتاب که "اخرین  جن گیر، مبارزه ی من علیه شیطان" نام دارد، ادعا می کند که حضور پاپ، باعث رهایی این مردان از دست شیطان شد.

این جن گیر مشهور می گوید: در حالی که پاپ در حال عبور از میان مردم بوسیله ی جیپ سفیدش بود، دو دستیار من که زن بودند، این دو مرد را به میدان "سن پیتر" اوردند.

وی می افزاید: این زنان موفق به پیدا کردن جای نشستن برای این دو مرد شدند. در حالی که پاپ به انها نزدیک شد،  این دو مرد ایتالیایی که "مارکو" و "گیوانی" نام داشتند شروع به حرکات عجیب کردند.

آمورث می گوید که آنها به شدت می لرزیدند و دندان هایش به هم می خورد. زمانی که یکی از دستیارانم از گیوانی خواست که خود را کنترل کند او گفت: من گیوانی نیستم

این کشیش در ادامه ادعا می کند: وی با صدایی دیگر این جمله را گفت. به محض انکه پاپ از ماشین خود پیاده شد، این دو مرد خود را بر روی زمین انداختند. انها سر خود را به زمین می زدند. گیوانی و مارکو هزمان شروع به فریاد زدن کردند. انها گریه می کردند و می لرزیدند.

این جن گیر مشهور گفت: پاپ از دور به انها نگاه می کرد. وی سپس دستش را بلند کرد و برای انها دعا کرد.

وی مدعی شد: این اقدام، به مانند ضربه ای به انها عمل کرد و سه متر به عقب پرتاب شدند. انها دیگر فریاد نمی زدند اما گریه می کردند.

امورث که ادعا می کند، هزاران بار جن گیری کرده، می گوید: اینکه پاپ با حرکاتش شیطان را عصبانی می کند، عجیب نیست!

فردیوک لامبوردی، سخنگوی واتیکان می گوید: من این موضوع را تکذیب می کنم ،به این دلیل که پاپ از بیماری این دو مرد خبر نداشت و قصد جن گیری نداشت.

گفتنی است،"امورث" چهره ای جنجالی است که اظهارات او در گذشته باعث شرم زدگی واتیکان شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ح
|
-
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
7
28
چه دروغایی به هم میبافن اینا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
11
28
خلاصه اینکه غربی ها صد در صد از ما شرقی ها خرافاتی تر هستن ولی تکنولوژی فعلا این عیب اونها رو پوشونده /
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
5
32
اینهم سناریو فیلم جن گیر 4 بزودی در فروشگاهها !!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان