arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۸

جنگ «ماریا کری» و هکرها در توییتر

 بعد از آن که حساب توییتری ماریا کری توسط هکرها تحت کنترل قرار گرفت، ماریا کری موفق شد، دوباره کنترل حساب توییتر خود را به دست آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بعد از آن که حساب توییتری ماریا کری توسط هکرها تحت کنترل قرار گرفت، ماریا کری موفق شد، دوباره کنترل حساب توییتر خود را به دست آورد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، پیروان توییتری ماریا کری هنگامی متوجه جریان شدند که دیدند تعداد زیادی از پست های عجیب و نژادپرستانه عجیب از حساب وی در شب سال نو منتشر شد و در نتیجه به شدت شوکه و گیج شدند.

حمساب توییتری این خواننده سرشناس ساعت 3:23 دقیقه هک شد. پس از گذشت حدود نیم ساعت ، کنترل روی حساب دوباره به دست خود ماریا کری رسید. با این حال ، در همین دوره کوتاه بیش از 50 توییت از طریق هکرها صادر شد. در همین حال ، توییت های دیگری نیز منتشر شده و هکرهای گروه Chuckling Squad مسئولیت این حمله را پذیرفتند.  این گروه هکرها مسئول هک صفحات سایر افراد مشهور مانند مدیر عامل توییتر جک دورسی را نیز بر عهده داشتند.

دست کم یک نفر در رابطه با هک شدن حساب دورسی دستگیر شده است. در حال حاضر حساب کری فعال است اما به نظر می رسد توییتی در دسترس نیست. توییتر تأیید کرد که حساب کری واقعاً هک شده است. این شرکت در بیانیه ای به USA Today گفت: "به محض اینکه ما از موضوع آگاه شدیم ، حساب  را قفل کردیم و هم اکنون در حال بررسی اوضاع هستیم."

نظرات بینندگان