arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۸

فیلمبرداری «شیرجه بزرگ» همچنان ادامه دارد/ فیلمی با تولید دشوار

کارگردان «شیرجه بزرگ» با اشاره به ادامه فیلمبرداری این پروژه سینمایی بیان کرد تولید این فیلم سینمایی تا ۱۵ روز دیگر ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارگردان «شیرجه بزرگ» با اشاره به ادامه فیلمبرداری این پروژه سینمایی بیان کرد تولید این فیلم سینمایی تا ۱۵ روز دیگر ادامه دارد.

کریم لک زاده کارگردان فیلم «شیرجه بزرگ» با اشاره به اینکه نسخه بازبینی این فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر نرسیده است، گفت: فیلمبرداری «شیرجه بزرگ» همچنان ادامه دارد به همین دلیل نتوانستیم نسخه بازبینی مورد نظر را برای هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ارسال کنیم.

وی درباره دلیل طولانی شدن زمان فیلمبرداری این پروژه توضیح داد: «شیرجه بزرگ» در شهرها و روستاهای مختلف مرزی فیلمبرداری می شود و همین مساله سبب می شود تا شرایط تولید سخت شود و طبق برنامه ریزی انجام شده تولید فیلم جلو نرود.

این کارگردان جوان تاکید کرد: در حال حاضر فیلمبرداری بخش دیلمان به پایان رسیده است، همچنین از لوکیشن های «شیرجه بزرگ» می توان به لاهیجان، روستای خرما و روستاهای مرز ارمنستان نام برد و بخش هایی نیز داخل ارمنستان فیلمبرداری شده است.

لک زاده در پایان یادآور شد: تقریبا ۱۵ روز دیگر از فیلمبرداری این پروژه باقی مانده است، در حال حاضر به حضور این فیلم در جشنواره داخلی و خارجی فکر نمی کنم و بیشتر به تولید مناسب این پروژه می اندیشم.

در خلاصه داستان این فیلم‌ سینمایی آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده ها می شوند...

پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، سونیا سنجری، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه ابراهیمی و میثم دامن زه بازیگران «شیرجه بزرگ» هستند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان