arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

لایو خبر - ۱۲ دی ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۱

فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، جانشین آندره‌آ استراماچونی شد. اگر چه مجیدی از هدایت استقلال انصراف داده بود، اما مسئولان باشگاه بار دیگر با او مذاکره کرده و طبق توافقات قبلی از او خواستند که سرمربی استقلال شود.

صدا و سیما روز به روز کم بیننده تر: 60درصد تهرانی ها گفته اند اخبار اعتراضات اخیر را از شبکه های اجتماعی و مطبوعات پیگیری می کردند/ 71درصد تهرانی ها می گویند صدا و سیما در پوشش حوادث اخیر به میزان خیلی کم بی طرفانه عمل کرد
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۱

بر اساس نتایج نظرسنجی ایسپا، درباب احتمال میزان مشارکت در زمان انجام نظرسنجی تمایل مردم تهران برای شرکت در انتخابات 21 درصد و برای مردم استان تهران 27 درصد می باشد.

همچنین44.2 درصد مردم استان تهران گفته اند به هیچ وجه در انتخابات مجلس شرکت نمی کنند که این نسبت برای مردم شهر تهران 49.4 درصد و برای مردم شهرستان‌های تهران 34.1 درصد است،

در خصوص دلایل عدم مشارکت، 44.6 درصد از کل کسانی که گفته اند به هیچ وجه در انتخابات مجلس شرکت نمی کنند یا احتمال کمی دارد که شرکت کنند، دلیل عدم مشارکتشان این است که معتقدند شرکت کنند یا شرکت نکنند آنهایی که میخواهند به مجلس می روند .

باشگاه استقلال رسماً اعلام کرد: قطع و پایان همکاری با استراماچونی/ دیگر به شرایط ۳ هفته گذشته بازنمی‌گردیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۲۰

بیش از ۳ هفته است که آقای استراماچونی باشگاه استقلال را ترک کرده و اکنون قطع همکاری ایشان طبق اسناد و شواهد موجود برای این باشگاه مسجل شده است.

ذوالنور: ۲۹ درصد از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ماه از خانواده‌‎های طلاق و متلاشی‌شده بودند
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۹

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۹ درصد افرادی که در فتنه اخیر دستگیرشده‌اند جزء خانواده‌های طلاق و متلاشی‌شده بوده‌اند

کنایه مجید انصاری به آملی لاریجانی: رئیس مجمع در محاصره فشار شاگردانش اعلام می کند صد در صد مخالف تصویب FATF هستم؛ این چه بساطی است که درست کرده اند؟
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۹

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعمال فشار به اعضای مجمع تشخیص مصلحت در بررسی لوایح Fatf، گفت: این خطر وجود دارد که اندیشه های مردم گریز در کانونهایی به نام مردم دنبال‌ شود. مردم هنوز امید دارند که با زبان رای، از کشور خود دفاع کنند. رهبری با این فشارها به نهادها مخالف هستند و بررسی این مسائل را به ما سپرده است. به آنهایی که به ما تلفن می زنند، می گوییم ما مشاور رهبری هستیم اما آنها می گویند رهبری تنها و مظلوم هستند. این چه حرفی است که رهبری آنقدر تنها شده‌اند که مشاورین رهبری در مجمع تشخیص مصلحت مخالف نظر ایشان هستند.

مطهری: اگر جای لاریجانی بودم، پالرمو و CFT را ابلاغ می‌کردم / با رودربایستی مشکلات حل نمی شود / از دلایل تضعیف مجلس، بدعت جدید مجمع تشخیص است؛ مثل مجلس سنا، مصوبات را اصلاح می‌کنند
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۸

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: پالرمو و CFT تصویب شده است. من جای لاریجانی بودم ابلاغ می کردم و دیگر به مجمع نمی‌فرستادم، لااقل در مورد پالرمو این کار را می‌توانست انجام دهد، با رودربایستی حرف‌ها گفته نمی‌شود و مشکلات حل نمی شود.

مهدی طائب: تحریم ها باعث شد تا لشگر بیکارها در آمریکا ایجاد شود
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۷

فرمانده قرارگاه عمار گفت: امروز قدرت ایران به حدی رسیده است که روسیه و چین با افتخار با جمهوری اسلامی مانور نظامی برگزار می کنند.

فرمانده کل سپاه: در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم / قصد داشتند از بنزین به عنوان ابزاری برای ضربه به کشور استفاده کنند
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۶

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن ناکامی‌های خود در عراق را به ما نسبت می‌دهد، گفت: جمهوری اسلامی در امور داخلی هیچ کشوری دخالت ندارد.

جای لاریجانی بودم، پالرمو و CFT را ابلاغ می‌کردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۶

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: پالرمو و CFT تصویب شده است. من جای لاریجانی بودم ابلاغ می کردم و دیگر به مجمع نمی‌فرستادم، لااقل در مورد پالرمو این کار را می‌توانست انجام دهد، با رودربایستی حرف‌ها گفته نمی‌شود و مشکلات حل نمی شود.

اعلام نتیجه احراز صلاحیت ها تا ۲۱ دی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۱۶ هزار ثبت‌نام کننده داشته ایم، اما تلاش می کنیم تا ۲۱ دی ماه که موعد قانونی است، نظرات خود را درباره کاندیداها اعلام کنیم.

شنبه در تهران «برف» می‌بارد
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۷

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف کشور از بارش برف در تهران در اواخر وقت شنبه (۱۴ دی ماه) خبرداد.

ادامه ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه معیشتی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۷

سرپرستان خانواری که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده‌اند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، برای پیگیری فرآیند برخورداری و ثبت درخواست در سایت hemayat.mcls.gov.ir تا ۲۴ دیماه یعنی ۱۲روز دیگر فرصت دارند.

اختلال اینترنت در شیراز
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶

کندی و قطع ارتباط اینترنت ADSL که از ساعات ابتدایی چهارشنبه در شیراز رخ داده بود، اوایل روز پنجشنبه نیز ادامه یافت. مشرکان در تماس با سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران منطقه فارس، این پیام ضبط شده را می شنوند که در حال حاضر به علت نقص فنی امکان استفاده از سرویس ای دی اس ال وجود ندارد. در این پیام گفته می شود که کارشناسان مشغول رفع مشکل هستند.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۹

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان