arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

فرمانده سپاه: کشور را به سمت هیچ جنگی نمی‌بریم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما از هیچ جنگی نمی‌ترسیم و به آمریکا می‌گوییم در مواجه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند ما به اندازه شکستن چندین باره آنها قدرتمندیم و نگران نیستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار سرلشکر حسین سلامی در همایش طلایه‌داران امنیت و خدمت اظهار داشت: استان خوزستان سمبل مقاومت قهرمانانه ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی و این قبله ملت ایران است، این سرزمین که رایحه دل انگیز شهادت و استقامت که مشام مجاهدین را عطرآگین می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: همه ملت ایران در خوزستان یک تولد دارند و این استان زادگاه همه ایران است، خوزستان دشمن را از سرزمین بیرون راند، تمرکز آنها را برهم زد، و ثابت کرد در عمل میشود عده کمی بر تعداد کثیری پیروز شود.

سردار سلامی در خطاب به اقتدار مردم خوزستان در 8 سال دفاع مقدس ،تصریح کرد: جنگ را به دور دست فراری دادید و دشمن را وادار کردید از پناهگاه ها خارج شوند و تمام توان وارد کارزار شوند.این مشخصه ماست که همه دنیا دیده اما در مقابل دشمن در دشمنی کم نذاشته اید.

وی گفت: به جرم حق طلبی و استقلال خواهی از عرصه جنگ فرهنگی تا بمباران رسانه‌ای برای سست کردن اراده‌ها و سلب امید و کاشتن بذر تردید در قالب‌های ایران کم نذاشت و هر چه توانستند به جنگ ملت ایران آمدند و هنوز هستند.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت ایران در جهان افزود: قدرت ما آنقدر زیاد است که همه می‌دانند گره‌ها بدون ما باز نمی‌شود.ما را در محاصره و تحریم اقتصادی، صنعتی و علمی قرار دادند تا وابسته بمانیم تا ما را تسلیم کنند، اما این بار هم ملت ما با هدایت های الهی و وحیانی رهبر انقلاب تاکنون ایستادیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به دستاورد های انقلابی و ایستادگی مومنانه و آگاهانه رهبر و ملت منجر به ورود جوانان به فضای علم و فناوری اذعان داشت: ما در اوج تحریم به خودباوری رسیدیم تا استعدادها شکوفا شوند،

در این دوران به هواپیماهای بدون سرنشینی دست یافتیم که می‌توانند با دقت زیاد مسافت‌های زیادی را سپری کنند و بازگردند. به موشکهای بالستیک دست یافتیم که با دقت عمل می‌کنند، وهمه نیازها را در داخل تولید می‌کنیم.

سردار سلامی با اشاره به تکیه اصلی و عنصر اصلی نظام مردم هستند تصریح کرد: رهبر، اسلام، و مردم سه عنصر اصلی قدرت ایران هستند، و دشمنان بنا داشتند با بنزین به ایران ضربه بزنند اما حال خودمان صادرکننده بنزین هستیم و اینکه استراتژی های دشمن را شکست دادیم. این واقعیت در کشور آشکار است.حالا می‌خواهند با فقر به ملت ایران ضربه بزنند اما ان‌شاءالله از پی این دسیسه آنها برخواهیم آمد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: ایران در مسیر خوبی است شاهد قدرت ما این است که آمریکا هرکجا ناکام شود ایران را مقصر می‌داند و ما در امور داخلی کشورها دخالت نداریم ، این موج نفرت علیه آمریکا در همه جهان فراگیر است.

سردار سرلشکر حسین سلامی گفت: ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما از هیچ جنگی نمی‌ترسیم و به آمریکا میگوییم در مواجه با ملت ایران با ادبیات درست سخن بگویند ما به اندازه شکستن چندین باره آنها قدرتمندیم و نگران نیستیم.

سلامی با بیان اینکه امروز خوزستان همه ایران است و در سیل و معضلات پیش آمده قلب ایران بود افزود: دنیا جنگ هشت ساله ما را دیده است در حالی که آغاز قدرت گیری ما بود را دیده است، اما اکنون در اوج قدرت هستیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان