arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

جبهه آزادیبخش فلسطین: ترور سردار سلیمانی نتایج ویرانگری برای دشمن در پی خواهد داشت

جبهه آزادیبخش فلسطین در بیانیه‌ای، شهادت سردار قاسم سلیمانی را آغازی بر فتح استراتژیک جبهه مقاومت توصیف کرد. در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، جبهه آزادیبخش فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد که فلسطین حامل پرچم قدس و فرماندهی تاریخی را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است که «قاسم سلیمانی» شهید امت و فلسطین است و خون او نشانه‌ای برای تحول تاریخی در مسیر آزادسازی [فلسطین] خواهد بود.

این گروه در بیانیه خود اقدام تروریستی آمریکا را یک «خودکشی سیاسی» دانست و تأکید کرد که این اقدام نتایج ویرانگری برای طرح‌های دشمن خواهد داشت و پاسخ مقاومت، آغازی بر «فتح استراتژیک» در راستای شکست دشمنان امت اسلام خواهد شد.

جبهه آزادیبخش فلسطین افزود: «تصمیم آمریکایی-صهیونیستی برای ترور فرمانده بزرگ و مجاهد قاسم سلیمانی را چیزی جز دیوانگی و خودکشی سیاسی نمی‌توان توصیف کرد... سردار شهید قاسم سلیمانی در تمامی پیروزی‌های مقاومت در لبنان و عراق و در شکست پروژه آمریکایی-صهیونیستی در سوریه، سهیم بود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما در جبهه آزادیبخش فلسطین، تبریک و تسلیت خود را به رهبر انقلاب امام علی خامنه‌ای دام ظله و مردم ایران تقدیم می‌کنیم و مطمئن هستیم که خون شهید بزرگوار، آتش مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد.»

این گروه مقاومت همچنین شهادت «ابومهدی المهندس» معاون فرماندهی کل الحشد الشعبی را به مقاومت عراق و الحشد الشعبی تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد که ایشان نقش فعال و بزرگی در محور مقاومت ایفا کرد.

بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان