arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

فجر انتقام استقلال را از پرسپولیس گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال پرسپولیس که در هفتاد و چهارمین دیدار با استقلال موفق شد در چند دقیقه پایانی با سه گل حریف سنتی خود را شکست دهد، این بار برابر فجرسپاسی به سرنوشت آبی ها گرفتار شد و با دریافت سه گل زیبا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از هفته بیست و پنجم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی پیگیری شد که در پایان شاگردان مصطفی دنیزلی با نتیجه ۲ بر ۳ نتیجه را به فجرسپاسی واگذار کردند.

در این دیدار که به قضاوت سعید بخشی زاده و در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد پرسپولیس با چند تغییر نسبت به دیدار قبل برابر استقلال به میدان رفته بود که مهمترین آن نیمکت نشینی علی کریمی به علت مصدومیت بود. ایمون زاید هم که در دیدار برابر استقلال سه گل وارد دروازه این تیم کرد از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت.

در نیمه اول پرسپولیس با گل دقیقه ۲۸ محمد نوری حریف خود را شکست داد و با پیروزی راهی رختکن شد اما در نیمه دوم فجرسپاسی همان بلایی که پرسپولیس سر استقلال آورد را سر شاگردان دنیزلی آورد و در دو دقیقه ۵۴ و ۵۶ توسط کریمیان و مهدی رجب زاده از حریف پیش افتاد.

اما این پایان کار نبود و مصطفی دنیزلی با به میدان فرستادن علی کریمی، غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان روند بازی را تغییر داد و در دقیقه ۷۱ توسط محمد نوری بازی را به تساوی کشاند اما در دقیقه ۸۷ ایوب کلانتری یک گل زیبای دیگر زد و با شوتی از راه دور سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دقایق باقیمانده پرسپولیس بارها صاحب موقعیت گلزنی شد و در وقت های اضافه دو بار تا آستانه باز کردن دروازه فجر پیش رفت اما نتوانست از شکست بگریزد و این فجر بود که انتقام استقلال را از سرخپوشان گرفت و به پیروزی رسید.
نظرات بینندگان