arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰

بلیت یکصد هزار تومانی برای گرامیداشت انقلاب!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان نظام پزشکی کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ای قابل تأمل تدارک دیده است. سازمان نظام پزشکی کشور به مناسبت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری مراسمی کرده است که در نوع خود عجیب و قابل تأمل است.

این سازمان که شهاب‌الدین صدر نائب رئیس دوم مجلس ریاست آن را برعهده دارد، برای این برنامه خود که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (به گفته امام خمینی(ره) انقلاب مستضعفان) برگزار می‌شود، بلیت‌هایی به چاپ رسانده است که قیمت ۱۰۰ هزار تومانی بر روی آن درج شده است.

شهاب الدین صدر اخیراً پس از قرار نگرفتن در لیست جبهه متحد اصولگرایان، برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی جبهه‌ای را با عنوان "بصیرت و بیداری اسلامی" تأسیس کرده است.

به نوشته فارس، طبق اعلام سازمان نظام پزشکی، در برنامه‌ای که این سازمان قرار است برگزار کند، حمید ماهی صفت به اجرای برنامه طنز می‌پردازد و علیرضا افتخاری و گروه رستاک به اجرای زنده موسیقی خواهند پرداخت.

این مراسم سازمان نظام پزشکی قرار است در تالار وزارت کشور برگزار شود.
بلیط سازمان نظام پزشکی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
1
9
80% تخفیف برای پزشکانی که هرده دقیقه ازمعادل دستمزد روزانه یک کارگر یا کارمند گرفته تا صدها برابرآن درامددارند انوقت کارگر (درنظربگیرید کارگرروزمزد ساختمانی ) باید صدهزارتومان بپردازد .
چه میکند این سازمان نظام پزشکی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مردمی ایران
نظرات بینندگان