arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

مدارس برخی از شهرهای آذربایجان شرقی در روز یک شنبه تعطیل شد

مدارس برخی از شهرهای آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا در روز یک شنبه تعطیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا فردا یکشنبه برخی از مدارس در استان تعطیل اعلام شد.

در چاراویماق تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره‌های استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل و دوره دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد و امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در بخش نظرکهریزی نیز تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره‌های استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در منطقه بستان آباد نیز تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در منطقه هشترود نیز تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره‌های استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در بخش تیکمه داش نیز تمام مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود. امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی‌شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

همچنین در مناطق سراب، هریس و بخش خواجه نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

تمام مدارس اسکو و سهند فردا یکشنبه در دوره‌های پیش دبستانی و دبستان در شیفت صبح به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام می‌شود. همچنین کلاس‌های مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در منطقه ملکان، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

در بخش مهربان نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش‌های ایلخچی و خسروشاه نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوره دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان