arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

امنیت امروز را مدیون تلاش‌های سردار سلیمانی و همرزمانش هستیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آسایش و امنیت کشور را مدیون تلاش‌های سردار "قاسم سلیمانی" و همرزمانش هستیم؛ در اصل مرزبان واقعی و فرمانده مرزبانی حریم ولایت حاج قاسم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آسایش و امنیت کشور را مدیون تلاش‌های سردار "قاسم سلیمانی" و همرزمانش هستیم؛ در اصل مرزبان واقعی و فرمانده مرزبانی حریم ولایت حاج قاسم بود.

 سردار قاسم رضایی در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" در هنگ مرزی سومار با اشاره به سختی‌های دوران جنگ تحمیلی، امنیت مطلوب امروز را مدیون رشادتها و ایثارگری رزمندگان و خون شهدا دانست و گفت: از ابتدا تا پایان جنگ تحمیلی، تلاشهای رزمندگان در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی مشهود بوده و امروز مرزبانان حافظ دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی هستند؛ در اصل رزمندگان دوران دفاع مقدس هم مرزبان بودند.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ، آمریکا با حضور در برخی از کشورهای همسایه از جمله کشور عراق، با زورگویی و تعدی به حقوق مردم آن کشور ظلم و ستم می کند و با به پرواز در آوردن جنگندههای خود در بغداد جنایتهای بزرگی را به جامعه اسلامی تحمیل می کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به غم از دست دادن سردار رشید اسلام حاج "قاسم سلیمانی" گفت: این مرد بزرگ، با روحیه ولایی و انقلابی پوزه استکبار را به خاک مالید و گروه تکفیری داعش را به زانو درآورد و پرچمی را که استکبار به واسطه این گروه برافراشته بود را پایین آورد و به زمین انداخت.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه درس بزرگ این شهادت، همراه و در مسیر ولایت بودن است، اظهارکرد: این سردار بزرگ اسلام، در مقابل مستضعفان، خانواده و فرزندان شهدا متواضع بود و در مقابل استکبار با رشادت ایستادگی می کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا بخش اعظم امنیت مرزهای ایران اسلامی را به برکت مدیریت خوب سردار "قاسم سلیمانی" دانست و خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت کشورمان مدیون تلاشهای این بزرگ مرد و همرزمان ایشان است و در اصل مرزبان واقعی و فرمانده مرزبانی حریم ولایت حاج قاسم بود.

انتقام سرباز ولایت را از دشمن خواهیم گرفت

 

همچنین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خداوند عادل است و به عدالت برای انتقام گرفتن از دشمن، سربازان ولایت را یاری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، رضایی همچنین در نشستی با فرماندهان یگانهای مرزی استان کرمانشاه در هنگ مرزی قصر شیرین شهادت سردار مجاهد اسلام حاج "قاسم سلیمانی" را به روح بلند وی تبریک گفت و اظهار کرد: حاج "قاسم سلیمانی" مطیع ولایت فقیه بود؛ امیدواریم خداوند عنایت کند و انتقام در سطح شان این جنایت را از عوامل آن بگیریم.

وی ادامه داد: آه یتیمهای شهدا و دل شکسته رزمندگان، دامن استکبار را خواهد گرفت، شاید حکمت الهی باشد و خون حاج "قاسم سلیمانی" تسریع کننده در محو استکبار باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: سردار "قاسم سلیمانی" به فرمان خداوند و ولایت فقیه لبیک گفتند، خدا عادل است و به عدالت در موضوع انتقام، سربازان ولایت را یاری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به شهادت ابومهدی مهندس نیز گفت: وی مجاهد دوران دفاع مقدس بود و در جبهه حق علیه باطل با جمهوری اسلامی ایران همکاری می کرد.

نظرات بینندگان