arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

«چرنوبیل از نو» در ارمنستان به پایان رسید

فیلمبرداری «چرنوبیل از نو» به کارگردانی محمد محمدزاده تیتکانلو در شهر ایروان ارمنستان به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلمبرداری «چرنوبیل از نو» به کارگردانی محمد محمدزاده تیتکانلو در شهر ایروان ارمنستان به پایان رسید.

 فیلمبرداری فیلم سینمایی «چرنوبیل از نو» محصول مشترک ایران و ارمنستان در لوکیشنی واقع در شهر ایروان به پایان رسید.

داستان فیلم «چرنوبیل از نو» که در ژانر علمی – تخیلی و فضایی تولید شده، پیرامون انفجار یک ایستگاه اتمی است که هستی را در زمین نابود می کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است‌: وقتی یک مسافر کیهان در آینده ای دور به زمین بر می گردد، تنها چیزی را که در زمین خاکستر شده می یابد که یک میکروچیپ است و از اجدادش باقی مانده و محتوای آن تصاویری مسحور کننده، نوستالوژیک و معنوی از زمین است که اندوه و غم از دست دادن تمام زیبایی های زمین را شامل می شود.

در این فیلم بازیگرانی همچون محمد محمدزاده تیتکانلو، ایرن هایرابتیان، آرزو مانیان، داوید داویدیان، سینا هاکوپیان، آراکس واسیلیان به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محمد محمدزاده تیتکانلو، دستیار کارگردان: میشل لیسچی لوسکی، برنامه ریز: مرتضی کوه مسکن، ‌منشی صحنه: داشقان کاسپاریان، مدیر تصویربرداری: نایک ویست، دستیار تصویربرداری: طوفانیان، مدیر صدابرداری: وارتانیان، دستیار صدابردار: روبن، چهره پرداز: ماری آنوش، مدیر تولید: آراکس وارتانیان، جانشین تولید: علی احمدی کمازانی، تدارکات: ناصر میرزایی، مدیر صحنه و لباس: هایک، لوکیشن: دویکانسکا سوریکا، عکاس، مترجم و مشاور روانشناس فیلم: نگین محمدزاده.

محمد محمدزاده تیتکانلو کارگردانی چندین فیلم در کشور ارمنستان از قبیل «کلبه هایقانوش»، «رمزهای کبیر»، «صلیب نشکسته» و سریال اینترنتی «شکارچی یوفو» را در کارنامه هنری خود دارد.

نظرات بینندگان