arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

هنیه: سردار سلیمانی شهید قدس است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهید قاسم سلیمانی را شهید قدس نامید. وی با محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا تاکید کرد: این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی‌ها مرتکب شدند نشان دهنده روحیه جنایت کارانه و سبعانه‌ای است که باعث این همه جنایات‌ها و خونریزی‌ها در سرزمین مبارک فلسطین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسماعیل هنیه که سخنران مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در تهران بود اظهار کرد: این فرمانده شهید همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و او در راس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و من این فرمانده بزرگ را شهید قدس، شهید قدس ، شهید قدس می‌نامم.

وی با بیان این که من از سرزمین مبارک فلسطین می‌آیم، افزود: من از سرزمین جهاد و مبارزه و از قدس نخستین قبله مسلمانان که پیامبر از آن جا به آسمان رفت به ایران آمدم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران و به خانواده شهید و فرزندان و بستگان او و همه پرچمداران مقاومت علیه توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت و تعزیت بگویم.

هنیه ادامه داد: ما در این جا حضور داریم تا احساس صادقانه و خالصانه خود را در قبال برادر عزیزی که با فرماندهی خود برای فلسطین و مقاومت تلاش زیادی کرد و باعث پیروزی وتوانمندی این مقاومت شد نشان دهیم.

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی آمریکا تاکید کرد: این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی‌ها مرتکب شدند نشان دهنده روحیه جنایت کارانه و سبعانه‌ای است که باعث این همه جنایات‌ها و خونریزی‌ها در سرزمین مبارک فلسطین شده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین عنوان کرد: این جنایت سبعانه‌ شایسته آن است که همه جهانیان آن را محکوم و مرتکبان آن را مجازات کنند. تاکید می کنم که خط مقاومت بر سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و هژمونی آمریکا در منطقه شکست نخواهد خورد و تردید نخواهد کرد و تا زمانی که اشغالگران را از سرزمین مقدسمان بیرون برانیم ادامه دارد.

هنیه در ادامه اظهار کرد: این پروژه مقاومت مشروع در سرزمین فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت و سست نمی‌شود و عقب نشینی نمی‌کند تازه این ترورها بر توانمندی و اصرار ما خواهد افزود و این راه را تا آزادی قدس و آزادی اراده انسان‌های آزاد منطقه ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: مقاومتی که در لبنان آن پیروزی‌ها را به دست آورد و در غزه پیروز شد در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست‌ها نیز به یاری خدا پیروز خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان