arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
سفیر ایران در واتیکان اعلام کرد:

دعوت محمود احمدی نژاد از پاپ برای سفر به ایران

علی اکبر ناصر به رویترز گفت: اگر پاپ تصمیم بگیرد که به ایران بیاید. ما از او به طور بسیار خوبی استقبال می کنیم. تا انجایی که به دولت مربوط می شود ما با علاقه از ایشان استقبال می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفیر ایران در واتیکان گفت: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران دوست دارد که پاپ به ایران بیاید.



به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، علی اکبر ناصر به رویترز گفت: اگر پاپ تصمیم بگیرد که به ایران بیاید. ما از او به طور بسیار خوبی استقبال می کنیم. تا انجایی که به دولت مربوط می شود ما با علاقه از ایشان استقبال می کنیم.

وی افزود: ما سال 2010 از ایشان برای سفر به ایران دعوت کردیم.



واتیکان اعلام کرده است پاپ از کشورهای مختلف دعوت می شود و در حال حاضر سفر به لبنان در حال بررسی است اما وی تصمبم ندارد که به ایران بیاید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
منتظران ظهور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
26
14
آمدن پاپ به ایران از جهاتی خوب و مغتنم است.
1 - از آنجایی که ظهور حضرت عیسی (ع) با ظهور مبارک حضرت ولی عصر (عج) همزمان و در کنار یکدیگر است، چه خوب است که بتواینم ملت های مسلمان و مسیحی را تا قبل از ظهور در کنار یکدیگر جمع کنیم و با صفا و صمیمیت، منتظر ظهور منجی عالم بشریت به همراه حضرت عیسی (ع) در جهان باشیم.
2 - از آنجا که باید معتقد به اسلام میانه رو و به دور از هرگونه افراط و تفریط باشیم و همچنین دین مسیح را نیز به دور از مادی گرایی ، خرافی گری و عریـانیزیمی معنا کنیم ،فرصتی خوبی است تا ملت ها دست به کار شوند و از رهبرانی در دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت حمایت کنند که دارای منش تعادل و روح ایجاد آرامش و صمیمت در جهان دارا هستند.
3 - آمدن پاپ به ایران را نه از جهت تهاجم فرهنگی و ... بلکه از جهت گسترش صلح در جهان معنا کنیم و ملت ایران هم باید به فکر آن باشد تا معتمدین دلسوز خود را برای ایجاد ارتباط بر پایه صلح و آرامش به کشورهای مسیحی بفرستد.
4- از آنجا که معتقدیم تمام دین های الهی از جمله یهودیت ، مسحیت ، اسلام و ... از جایگاه های والایی در نزد خداوند و مردمانشان برخوردار است، ارتباط ملت ها با یکدیگر به دور از هرگونه سیاسی کاری و بر اساس اصل اتحاد و صمیمیت و برادری برای ایجاد جهانی پر از خوبی در زمان ظــهور ، نتنها بـد نخواهد بود بلکه امری بسیار زیبا و خداپسندانه است.
اللهم عجل لولیک الفرج *
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
نمی فهمیم اینا به چی منفی دادند؟ اگه بگیم می خوهیام بجنگیم منفی می دن اگه بگیم می خواهیم صلح کنیم منفی میدن ....
اصلا چرا نیویورک تایمز منفی و مثبت نداره ولی شما دارین....
یکی جواب منو بده .... چرا نیویورک تایمز مثبت و منفی نداره ولی انتخاب داره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
2
9
مثلا چه دليلي داره؟
نظرات بینندگان