arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

همتی: بانک مرکزی از هیچ تلاشی برای حفظ ثبات بازار ارز دریغ نمی‌کند

رییس کل بانک مرکزی گفت: این بانک از هیچ تلاشی برای خنثی سازی فشار حداکثری به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«عبدالناصر همتی» روز دوشنبه با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت: امروز ۱۶دی ماه ۹۸، یکی از حماسی ترین و باشکوه ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بود. خیل عظیم مردم، از همه گرایش‌ها و تمام کسانی که به کشورشان واهداف انقلاب اسلامی ایران علاقمند هستند برای تشییع و تجلیل از قهرمان ملی خود، سردار سرفراز مقاومت اسلامی، حاج قاسم عزیز به میدان آمدند.

وی افزود: خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از عظمت و شکوه ملت ایران در سراسر کشور ایجاد و همبستگی عمیق ملی راموجب شده است.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: این روزها و لحظات را قدر بدانیم و اتحاد و همبستگی ملی ایجاد شده را برای پیشبرد آنچه که حاج قاسم نیز یک عمر برای آن تلاش کرد، حفظ و تقویت کنیم.

همتی تصریح کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مسیر و در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی سازی فشارحداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد.

رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی به طور قطع، همچون ماه‌های گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی‌ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

نظرات بینندگان