arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

تجمع مردم حلب سوریه در حمایت از ایران و سردار شهید سلیمانی

هزاران نفر از مردم سوریه امروز در پایتخت اقتصادی این کشور حاضر شدند و ضمن شعار علیه آمریکا، ترور فرمانده نیروی قدس سپاه ایران را محکوم کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز سه‌شنبه از تجمع مردم حلب در حمایت از ایران و محکومیت ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش سانا، مردم حلب در میدان سعد الله الجابری تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از سردار قاسم سلیمانی حمایت خود را از این فرمانده ایرانی نشان دادند.
سانا نوشت: «میدان سعدالله الجابری در حلب امروز شاهد تجمع بزرگی بود که جنایت ترور فرمانده نیروی قدس سپاه ایران سپهبد قاسم سلیمانی و نایب رئیس الحشد الشعبی عراق ابومهدی المهندس و همرزمانش را محکوم کرد».

امروز همچنین شهر یمنی «ذمار» - مرکز استان ذمار واقع در جنوب صنعاء - نیز در محکومیت ترور «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق به دست آمریکا به خیابان‌ها آمدند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله» یمن، شرکت‌کنندگان در تظاهرات امروز تصاویر این دو فرمانده شهید را به دست داشتند، شعارهایی در محکومیت این جنایت زشت آمریکا سر ‌دانند و خواستار مقابله با استکبار و آمریکا شدند.

طی روزهای گذشته مردم در چند شهر یمن، در لبنان، سوریه، عراق و فلسطین برای گرامی‌داشت یاد سردار سلیمانی به خیابان‌ها آمده و علیه آمریکا تظاهرات کردند یا مراسم‌های یادبود برگزار کرده‌اند.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه، پهپادهای آمریکایی با موشک‌های پیشرفته نقطه‌زن، سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی عراق را به همراه چند نفر از همراهانشان هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان