arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

«بی ام و» نخستین خوردوهای لوکس 5G جهان را وارد بازار می کند؟

خودروساز سرشناس آلمانی؛ بی ام و مدعی شده است که به زودی نخستین خودرو تمام الکتریکی جهان را که مبتنی بر 5G است روانه بازار خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خودروساز سرشناس آلمانی؛ بی ام و مدعی شده است که به زودی نخستین خودرو تمام الکتریکی جهان را که مبتنی بر 5G است روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت ادعا می کند خودرو مدل بی ام و iNext اولین خودروی لوکس 5G خواهد بود که وارد بازار می شود و بر این اساس  فناوری این خودرو، داده های پرسرعت را در اختیار شما قرار می دهد تا همه چیز را از رانندگی بسیار خودکار گرفته تا پخش بازی های ویدیویی فعال کند.

iNext و همچنین پیشرانه تمام الکتریکی ، iNext با رانندگی جزئی خودکار سطح 3 در حال توسعه است. بی ام و این موضوع را به تازگی در CES 2020 اعلام کرده است. گرچه زمان دقیق رونمایی این خودرو احتمالا در سال 2021 خواهد بود اما اگر این موضوع صحت داشته باشد باید گفت که این خودرو بی ام و، رقیب جدی خودرو تسلا خواهد بود که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا وعده 5G بودنش را داده بود.

فناوری 5G که با همکاری هارمن سامسونگ توسعه یافته است ، به یک سیم کارت داخلی متکی خواهد بود ، به این معنی که رانندگان و مسافران برای بهره گیری از سرعت داده ، نیازی به حمل یک دستگاه جداگانه 5G مانند تلفن هوشمند یا تبلت ندارند. .این سازنده آلمانی در بیانیه ای اعلام كرد كه 5G اندكی پس از آغاز تولید iNext شروع به تركیب با سایر مدل های این شرکت خواهد كرد.

روز دوشنبه با Klaus Fröhlich ، عضو هیئت مدیره بی ام و نیز در صحبت های خود بر مسئله رقابت تاکید کرد و گفت: "ما هر سه سال یک بار سطح اتصال و عملکرد بعدی خود در خودروها را بررسی می کنیم  Fröhlich خاطرنشان كرد كه بی ام و در حال حاضر 14 ميليون اتومبيل متصل در جاده دارد و اين در حالي است كه در سال 2004 با  7 خودرو شروع به كار كرد.

نظرات بینندگان