arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

وزیر آموزش و پروش دولت نهم: مجلس نهم باید سرکشی قوه مجریه را کنترل کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم افزود: مجلس نهم باید کارآمد باشد تا بتواند سرکشی قوه مجریه را کنترل کند.

به گزارش مهر؛ محمود فرشیدی عصر امروز در نشست سراسری جبهه متحد اصولگرایان که در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال برگزاریست با اشاره به نقش معلمان در فضای سیاسی کشور به ویژه انتخابات افزود: معلمان نقش اساسی و تأثیرگذاری را در انتخابات ایفات می کنند ضمن آنکه نظام اسلامی نظامی فرهنگ مدار است و جایگاه ویژه ای را برای فرهنگ ترسیم کرده است به همین جهت معلمین با تمام وجود در عرصه انتخابات حضور دارند.

وزیر سابق آموزش و پرورش همچنین با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مردم را از حضور در صحنه مأیوس و ناامید کند به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: در آن انتخابات برخی از افراد از اعتماد مردم سوء استفاده کردند در صورتیکه اکثر مردم و به آنها اعتماد کردند اما آنها لیاقت این اعتماد را نداشتند.

فرشیدی افزود: مجلس نهم باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا جراحات هایی که از انتخابات گذشته به جا مانده است را برطرف کند البته باید به نقش ویژه مردم نیز اشاره کرد، مردم ما یکپارچه در خط ولایت قرار دارند اما باید توجه داشت که دشمنان بیکار ننشسته اند که در این راستا باید از فتنه گران و جریان انحرافی نامبرد، اینها به راحتی ایمان را تحریف می کنند.

این نامزد انتخابات مجلس نهم کارآمدی مجلس آینده را ضروری دانست و گفت: مجلس کارآمد و قدرتمند می تواند سرکشی قوه مجریه را کنترل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در حوزه سیاست خارجی بهتر می توانست ایفای نقش کند افزود: امروز زمینه ظهور تمدن اسلامی را به خوبی مشاهده می کنیم. عکس شهید روشن به آمریکا نیز رسیده است و اگر عملکرد دولت قویتر بود بدون شک می توانستیم تأثیرات بیشتری را بوجود آوریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
پربرخ هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
2
.ّه آقای وزیر بفرمائید این خیلی بده که. وزیر آموزش و پرورش " باشی ولی " جراحت " ها را بنویسی " جراحات ها " عزیز دل ! اقای وزیر !
واژه " جراحات " خودش جمع است . جمع تثنیه سالم است
و نباید انرا دوباره با " ها " فارسی جمع بست . با جمع مکسر عربی هم همیشه همی کار را میکنند مثل : " کتب " و کتب ها ." عرایض " و عرایض ها . چرا منو وزیر آموزش و پرورش میکنند . جدا !؟
.
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
6
آقای متخصص همه امور چرا وقتی نامزد انتخابات شدی این حرفارو میزنی چرا اون موقع که وزیر تشریف داشتید لام تا کام انتقادی نمیکردید؟
نظرات بینندگان