arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰

پادشاه عربستان: اعتماد جهانیان به سازمان ملل با وتوی قطعنامه ضد سوری متزلزل شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پادشاه عربستان در اظهاراتی بی سابقه و تمجید از آمریکا، انگلیس و فرانسه، وتوی قطعنامه ضد سوری در شورای امنیت سازمان ملل متحد را سبب متزلزل شدن اعتماد تمام جهانیان! به سازمان ملل متحد توصیف کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، عبدالله بن عبدالعزیز امروز در سخنانی در کاخ خود در جمع میهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در بیست و هفتمین دوره جشنواره موسوم به الجنادریه با ابراز نارضایتی از وتوی قطعنامه ضد سوری رژیمهای عربی به ویژه عربستان و حامیان غربی آنها در شورای امنیت گفت : برادران، ما در روزهای ترسناک... ترسناک به سر می بریم، متاسفانه اتفاقی که در سازمان ملل رخ داد(وتوی قطعنامه ضد سوری) به اعتقاد من، هرگز اقدام پسندیده ای نبود، حادثه ای که رخ داد، بشارت دهنده به خیر نبود، زیرا اعتماد تمام جهانیان به سازمان ملل متحد بدون شک متزلزل شده است.

شاه عربستان در حالی وجدانش از تصویب نشدن قطعنامه ضد سوری جریان سازش به درد آمده است که هرگز در قبال وتوی دهها قطعنامه ضد صهیونیستی در سازمان ملل متحد و شورای امنیت از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی لب به سخن نگشوده بود و جنایات بی شمار صهیونیستها علیه ملت فلسطین را نادیده گرفته و در جریان جنگ 33 روزه اشغالگران قدس علیه لبنان و جنگ 22 روزه علیه غزه، به نوعی در جبهه جنگ افروزان و حامیان آنها قرار گرفته بود و در حال حاضر نیز با مستقر کردن هزاران نظامی در بحرین به رژیم آل خلیفه در سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز اکثریت مردم بحرین ادامه می دهد.

عبدالله بن عبدالعزیز در ادامه اظهارات فریبنده خود بدون نام بردن از روسیه و چین و تطهیر جنایات آمریکا و صهیونیستها گفت : کشورها هر قدر هم که قدرت داشته باشند، نمی توانند بر جهان حکومت کنند، بلکه عقل بر جهان حکومت می کند، انصاف بر جهان حکومت می کند، اخلاق بر جهان حکومت می کند، اما ای برادرانم، انشاء الله شما از صابران هستید، ما صبر خواهیم کرد تا گشایش حاصل شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
1
ترا خدا این رئیس قبیله را داشته باشید !!

یه قبیله یه کشور بزرگ را زیر دیکتاتوری خود گرفته بعد هم این جوری پر رو بازی در می آرند !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
2
1
زررررررررررررشک!

هه هه!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
1
انشا الله در آتش جهنم با برادرانت محشور بشی بلا!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
1
1
نه جونم زمانی اعتماد جهانیان از سازمان ملل متزلزل شد که که نسل کشی شیعیان تو بحرین توسط شما رو دیدند و سکوت کردند
نظرات بینندگان