arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰

باهنر: می‌خواهند داریوش و خشایار را به جای قال الباقر و قال الصادق(ع) قرار دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی رقبای اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فتنه‌گران و منحرفان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا باهنر شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، به در پیش بون نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود : این انتخابات از جنبه هایی با سایر انتخاباتی که تا کنون در کشور برگزار شده است تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از خصوصیاتی که باعث تمایز این انتخابات از سایر انتخابات شده است این است که انتخابات نهم مجلس اولین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است افزود: در انتخابات 88 اتفاقات نوظهوری در کشور رقم خورد ، در حالی که در طول 30 سال از انقلاب تمامی انتخابات بدون حاشیه خاصی برگزار شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور افزود: در این انتخابات عده‌ای وقتی در صندوق‌ها رأی نداشتند، فکر کردند که می‌توانند در خیابان‌ها آن را به دست آورند و کاندیداهای شکست خورده با خود خواهی، خودبینی، توهم و خود محوری فکر کردند که چون در این انتخابات شکست خوردند باید بازی را به هم بزنند.

باهنر ادامه داد: فتنه از این نقطه شروع شد و در ادامه به آنجا رسید که شعار مرگ بر اسرائیل در روز قدس کمرنگ شد و در روز 13 آبان که نماد مرگ بر آمریکا است شعارهایی علیه روسیه و چین سر دادند.

عضو  فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فتنه گران در روز عاشورا هم به امام حسین(ع) بی حرمتی کردند افزود: در حالی که همین حسین حسین گفتن‌ها انقلاب مارا به امروز رسانده است اما این پدیده شوم به وجود آمد که مردم در روز 9 دی جواب همه این بی حرمتی‌ها را دادند و اکثر 13 میلیون رأی دهنده آن نامزد شکست خورده نیز به صحنه آمدند و کارهای آنها را رد کردند.

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن انتخابات هستند

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن انتخابات هستند افزود: آنان می‌خواهند مردم حضور کمرنگی در صحنه داشته باشند و بعد اینگونه تفسیر کنند که مردم بعد از سال 88 نظام را قبول ندارند و به همین دلیل شرکت نمی‌کنند و در ادامه با قدرت رسانه‌های خود فشار را بر کشور دو چندان کنند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی همه مردم باید دست به دست هم دهند تا یک 9 دی دیگری را به وجود بیاورند و همه دشمنان را نا امید کنند.

رقبای اصولگراها فتنه گران و منحرفان هستند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه در این دوره از انتخابات رقبای اصولگراها فتنه گران و منحرفان هستند افزود: مسئله اصلی ما فتنه گران هستند که در این راستا آنقدر باید با قدرت در صحنه بود که کسی خواب فتنه گری را هم نبیند.

وی با بیان اینکه انحراف را نباید دست کم گرفت اظهار داشت: انحراف از فتنه پیچیده تر است که اگر مراقب نباشیم مشکلات بسیاری را برای ما بوجود خواهند آورد.

باهنر عنوان کرد: انحراف به دنبال آن است که بگوید اسلام و قرآن و روحانیت امروز در کشور طرفدار چندانی ندارد و از این به بعد باید به جای مکتب اسلام بگوییم مکتب ایرانی.

منحرفان اسلام ایرانی را دنبال می‌کنند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس عنوان کرد: منحرفان ، اسلام ایرانی را دنبال می‌کنند که این امر در واقع همان چیزی است که آمریکا و اسرائیل می‌خواهند.

وی اضافه کرد : منحرفان می‌خواهند داریوش و خشایار را در فرهنگ ما بیاورند و آن را به جای قال الباقر و قال الصادق(ع) قرار دهند که ما این را قبول نداریم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از مسئولان عنوان می‌کنند که ما امروز در زیر فشار گسترده دشمن هستیم و وقت آن است تا قطعنامه اقتصادی را امضا کنیم افزود:رهبر انقلاب در پاسخ به این حرفها عنوان کردند که ما امروز نه تنها در شرایط شعب ابوطالب نیستیم بلکه وضعیت ما به بدر و خیبر می‌ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه منحرفان معتقدند که همه مسائل را تنها باید با ولی فقیه در میان گذاشت و علما و مراجع جایگاهی ندارند اظهار داشت: منحرفان در گام بعدی به دنبال آن هستند که بگویند ما با امام زمان(عج) ارتباط مستقیمی داریم و دیگر نیازی به نائب او نیست.

جریان انحرافی به دنبال حاکم کردن اسلام آمریکایی است

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر جریان انحرافی این گونه آرام آرام در جامعه حرکت کند بعد از 5 سال یک اسلام ناب آمریکایی را در این کشور حاکم می‌کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به تندروی برخی از افراد در این دوره از انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: این تندروی ها ضرورتی ندارد و ما معتقدیم که نباید از رهبر انقلاب نه جلوتر و نه عقب تر حرکت کنیم.

نباید به بهانه دفاع از رهبری به روحانیت توهین کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه رهبر انقلاب به مراجع و روحانیت احترام بسیاری می گذارند افزود: نباید به بهانه دفاع از رهبری به روحانیت توهین کرد.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از سفر رسمی خود به قم پنج بار دیگر به این شهر سفر  کردند و در منزل مراجع حاضر شدند و نسبت به آنها احترام و تواضع کردند که این امر عزت اسلام را به دنبال دارد.

باهنر گفت: انتخابات گسترده و پر شوری را در پیش خواهیم داشت که همه باید تلاش کنیم تا مجلس ولایی، متدین و تابع تدابیر رهبر معظم انقلاب شکل گیرد تا امید منحرفان و فتنه گران نا امید شود.
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
11
افراد ساده ای هم مثل شما با این حرفها به آنها کمک میکنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
19
ادبیات افراط و تفریط اقای باهنر تعجب برانگیز است!
دوست
|
-
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
19
ایشان فرد محترمی است اما چرا خشایار و داریوش را مقابل ائمه علیهم السلام قرار می دهد؟ هر کس آگاهانه یا غیر آگاهانه ملیت و دین را در برابر هم قرار دهد ضربه بزرگی به ملیت و دین خواهد زد چون ایندو روبروی هم قرار ندارند.دریغ از اعتدال و حد وسط
گلناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
2
مگر "داريوش" و "خشايار" از فرهنگ ما خارج هستند كه ما بخواهيم آنها به داخل بياوريم؟! فرهنگ ايراني به داشتن چنين افرادي به خود مي بالد
نظرات بینندگان