arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰

تمهيدات ترافيکي مراسم 22 بهمن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد برگزاری مراسم 22 بهمن تمهیدات ترافیکی شنبه را اعلام کرد.

سردار سرتیپ حسین رحیمی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: محدودیت های تردد و توقف ویژه ای در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از نیمه شب جمعه (ساعت 24) توقف و تردد هرگونه وسایل نقلیه در محدوده محل اصلی برگزاری مراسم در میدان آزادی ممنوع است.

سردار رحیمی گفت: ترمینال غرب نیز از بامداد شنبه تعطیل است و بار ترافیکی و ترددها به ترمینال جنوب و خیابان ستارخان منتقل می شود.

وی افزود: از ساعت 6 شنبه 22 بهمن تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان آزادی از بزرگراه یادگار امام تا میدان آزادی ممنوع است و جرثقیل های پیش بینی شده خودروها را به پارکینگ منتقل می کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت 8 شنبه نیز ممنوعیت توقف و تردد از میدان امام حسین تا میدان آزادی اعمال خواهد شد.

سردار رحیمی افزود: با هماهنگی های انجام شده میان شرکت مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ، راهپیمایان از مساجد، پایگاههای بسیج و بیش از 70 پایانه به مسیرهای اصلی راهپیمایی 22 بهمن و پس از مراسم به مبادی حرکت باز می گرداند.

وی گفت: شرکت مترو نیز هر هفت دقیقه یکبار مسافران را به ایستگاههای منتهی به مسیر راهپیمایی در خیابان آزادی به صورت رایگان جابجا می کند.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد برگزاری مراسم 22 بهمن افزود: 200 دستگاه تاکسی نیز برای انتقال افراد مسن به نزدیک ترین محل برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: محدودیت های ترافیکی در نخستین زمان ممکن پس از پایان مراسم یوم الله 22 بهمن برداشته خواهد شد.

سردار رحیمی همچنین به تمهیدات در نظر گرفته شده برای مسافران فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و افزود: تردد از خیابان شیخ فضل الله نوری به سمت غرب و از پل شهرک اکباتان و جاده مخصوص کرج برای دسترسی مسافران و کارکنان فرودگاه مهرآباد پیش بینی شده است.

وی گفت: مسافران همچنین می توانند برای خروج از فرودگاه نیز از خیابان معراج، آیت الله سعیدی، میدان فتح استفاده کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
0
با تشکر از زحمات شبانه روزی سردار رحیمی وپرسنل فداکارش
نظرات بینندگان