arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

بازی آنلاین کامپیوتری جان یک گیمر نوجوان را نجات داد

شاید باور کردنی نباشد اما این بار بازی آنلاین کامپیوتری جان یک نوجوان را نجات داده است. درواقع یک بازیکن موفق شد جان یک بازیکن دیگر را که دچار تشنج شده بود نجات دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاید باور کردنی نباشد اما این بار بازی آنلاین کامپیوتری جان یک نوجوان را نجات داده است. درواقع یک بازیکن موفق شد جان یک بازیکن دیگر را که دچار تشنج شده بود نجات دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همه یز از زمانی شروع شد که آیدان جکسون 17 ساله دچار تشنج شد و هنگامی که دوستش از 5 هزار مایل دورتر در تگزاس برای شروع بازی با او تماس گرفت  و متوجه شرایط خطرناکش شد، نجات یافت.

آیدان جکسون 17 ساله  با کمک دیا لتورا ، 20 ساله که دوست آنلاین وی در دنیای بازی است، متوجه شده که چه اتفاقی افتاده است و با سرویس های اورژانس تماس گرفته است. او در تماس با اورژانس گفت:"سلام ، من از ایالات متحده تماس می گیرم ، من در حال حاضر با دوستم در بازی آنلاین در تماس هستم. وی تشنج دارد و دیگر جوابم را نمی دهد."

نکته جالب و عجیب این است که در حالی که پلیس و آمبولانس به محل اعزام شدند، والدین آیدان در طبقه پایین از این موضوع آگاه نبودند. مادر آیدان می گوید: "ما ناگهان دیدیدم که دو ماشین اورژانس و پلیس جلوی در خانه ما متوقف شدند. ابتدا تصور می کردیم به محل دیگری می روند اما آنها  دقیقا با خانه ما کار داشتند."

مأمورین به خانم جکسون گفتند که گزارشهای مربوط به یک تشنج دریافت کرده اند اما وی پاسخ داد که هیچکس در خانه حالش بد نیست با این وجود ماموران به موضوع پسر خانم جکسون اشاره کردند و به سرعت به طبقه بالا رفتند تا وی را نجات دهند. جکسون می گوید: وقتی جشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و جا دارد از دوست آنلاینم برای کمکی که به من کرد تشکر کنم.

نظرات بینندگان