arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰

استاندار تهران: فراخوان فتنه گران جنبه تبليغاتي دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران با بيان اينكه فراخوان فتنه گران براي روزهاي آينده جنبه تبليغاتي دارد گفت: در عين حال با آمادگي كامل و تجهيز تهران به تمامي سيستم هاي امنيتي با اينگونه اتفاقات برخورد مي كنيم.

مرتضي تمدن در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، در تشريح شرايط بدر و خيبر گفت: شرايط امروز ايران نشان دهنده اقتدار اين کشور در حوزه جهاني است و در حال حاضر فضاي عمومي جهان حرکت هاي آزادانه اي از مردم تجربه نکرده است و حضور آزادانه و همراه بصيرت ملت ايران در برنامه هاي بزرگ سياسي مثل راهپيمايي 22 بهمن نشان از عزم و اراده ملتي دارد که استکبار جهاني همواره در مقابل آن ايستاده است.

استاندار تهران ادامه داد: راهپيمايي گسترده 22 بهمن و حضور پر شور مردم نقطه عطفي در تاريخ و حيات سياسي ايران است و اين مهمترين تحليل از شرايط بدر وخيبر است که نظام از موضع اقتدار جهاني در تمام دنيا آرمان ها و تحليل هاي خود را ارائه مي کند.

وي تصريح کرد: ملت ايران در طي سي و سه سال که از پيروزي انقلاب اسلامي مي گذرد همواره مورد تحريم و تهديدهاي دشمنان خارجي بوده است و اين در حالي است که هميشه اين تهديدها را به فرصت تبديل کرده اند و اقتدار علمي و فناوري خود را به جهانيان عرضه کرده اند.

تمدن افزود: تهديدها ديگر جايي در دل مردم ايران ندارد و امروز ملت آزاده ايران هماورد مي طلبد البته شروع کننده هيچ مناظره وجنگي نيستند اما در مقابل حجمه هاي دشمان ايستادگي مي کند.

استاندار تهران با بيان اينکه امروز در شرايط شعب ابوطالب نيستيم اظهار داشت: ملت ما با اقتدار و حضور پر شور در راهپيمايي 22 بهمن اين روز بزرگ را به 12 اسفند و انتخابات مجلس نهم پيوند خواهند زد تا سند افتخار ملتي را به نمايش بگذارند که همواره ايستاده است.

وي در تشريح آرايش سياسي مجلس نهم گفت: مجلس آينده با جريان اصولگرايي شکل خواهد گرفت چرا که اين جريان در پي سال هاي متمادي در انقلاب اسلامي اعتماد ملت ايران را به خودجلب کرده اند و نمايندگان ارزشي طيف اصولگرا مجلسي قانون مدار و مقتدر شکل خواهند داد.

تمدن در تحليل فراخوان فتنه گران در روهاي آينده اظهار داشت: ما پس از فتنه 88 چنين فراخوان هايي را تجربه کرده ايم اما اين فراخوان عمومي هم تنها يک پز تبليغاتي از سوي اپوزيسيون ضد انقلاب است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اين فراخوان عمومي با هدف اثرگذاري بر حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن و 12 اسفند طراحي شده كه حضور باشكوه مردم در راهپيمايي امروز اين توطئه را خنثي مي کنند.

تمدن گفت: در عين حال با آمادگي كامل و تجهيز  تهران به تمامي سيستم هاي امنيتي با اينگونه اتفاقات برخورد مي كنيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
11
113
دقیقا درست می گن!
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
0
حتما" هم با تجهيزات مدرن!!
نظرات بینندگان