arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمربند هوشمند تا پیش بینی های جدید اپل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بسیاری از افراد عادت دارند از کمربند استفاده کنند. اما استفاده از کمربند ففارغ از زیبایی های ظاهری مزیت هایی دارد. برای مثال کمک می کند متوجه شوید وزن اضافه کرده اید یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی هوشمند میA2 از زمان ورود خود به بازار محبوبیت زیادی کسب کرد. این گوشی هوشمند یک دستگاه اندرویدی مقرون به صرفه است اما بسیاری از کاربران به علت به روزرسانی های دیرهنگام این گوشی ناراحت بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بزرگترین خرده فروش جهان؛والمارت اعلام کرده است که تا پایان تابستان ربات های اسکن قفسه ای خود را به 650 فروشگاه آمریکایی دیگر اضافه می کند و ناوگان رباتیک خود را به عدد 1،000 می رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تحلیلگر معتبر  و چینی اپل ، مینگ چی کو یادداشتی را منتشر کرده است که در آن پیش بینی می کند اپل چهار مدل آیفون 5G را آماده کرده و قرار است تعداد بسیاری از این آیفونها را بفروشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار رقابت در حوزه گوشی های تاشو بسیار داغ شده است. ما پیش از این نیز چندین بار شاهد ورود گلکسی تاشو به بازار بودیم و احتمال زیادی وجود داشت که در تاریخ 11 فوریه  دومین نسخه گوشی تاشو سامسونگ در کنار S20 قرار بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان