arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۸

محمد هاشمی: آیت‌الله هاشمی قطب‌نمایی از جنس وحدت بود

محمد هاشمی گفت: آیت‌الله هاشمی قطب‌نمایی از جنس وحدت که قلب‌ها را به قبله‌گاه اتحاد و دست‌ها را به دریای وحدت گره می‌زد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد هاشمی در مراسم گرامیداشت سومین سال درگذشت آیت الله هاشمی گفت: در سومین سال از دیماه پر خطر، پرخاطره و خروش به یاد رکن رکین انقلاب گرد هم آمدیم تا پیمانی تازه کنیم و تحقق ببخشیم اهداف و آمال این رادمرد تاریخ را و برای حفظ نظام و ارزش‌های آن که با خون شهیدان تثبیت شده است، تلاش کنیم .

عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درباره مردی از دیار قم رفسنجان ایران حرف می‌زنیم که اعتدال و میانه‌روی، وحدت و دوری از افراط و تفریط دغدغه همیشگی‌اش بود او تنش‌زدایی را بر تنش‌زایی و منافع ملی را بر منافع گروهی همواره مقدم‌ می‌دانست. مردی که آفتاب بهاری در پیشانی داشت و قطب‌نمایی از جنس وحدت که قلب‌ها را به قبله‌گاه اتحاد و دست‌ها را به دریای وحدت گره می‌زد او چهره‌ای ممتاز بود. بد خواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

هاشمی گفت: پروردگارا قلب‌مان را آرامش عنایت کن. خداوندا حالمان را چنان کن که با انصاف و مهربانی بندگانت را که آنچنان که باید شایسته اکرام بدانیم خداوندا در این حوادث خونین دیماه قلب ما را به آرامش لاخوف علیهم و لا تحزنون قرار بده تا در فراغ سلیمانی، همچون مردم کرمان عاشقان خدمت شویم نه شیفتگان قدرت.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان