arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۸

ارتش: تنها راه امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اعزام بالگرد است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اشاره به تخریب راه‌های ارتباطی و صعب العبور بودن روستاها و شهرهای استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان گفت: تنها راه امدادرسانی و توزیع اقلام ضروری به مردم در گرفتار سیل تنها با اعزام و حضور بالگردها میسر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همزمان با ششمین روز از وقوع سیل در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در چندین روستای سیلزده از نزدیک در جریان امدادرسانی و توزیع اقلام ضروری در بین مردم قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اینکه ما به واسطه حضور دائمی خود در استان‌های جنوبی کشور همواره در حال آماده‌باش هستیم، افزود: نیروی دریایی ارتش از همان لحظات اولیه سیل با تجهیزات کامل، متنوع و گسترده امداد‌رسانی را شروع و تا این لحظه دوشادوش دیگر سازمان‌ها به مردم خدمت‌رسانی و کمک می‌کند.

امیر خانزادی با اشاره به اینکه استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با توجه به اینکه دچار پراکندگی جمعیت در بین شهرها و روستاهای خود هستند، خاطرنشان کرد: بالگردها و نیروهای تفنگداران، تکاور و غواص نیروی دریایی ارتش در تمام مناطق صعب‌العبور در حال امدادرسانی هستند و به همین واسطه هیچ کمکی به صورت استمراری و متمرکز انجام نمی‌شود و تنها راه امدادرسانی و کمک و توزیع اقلام بین مردم توسط بالگردها میسر است.

در حال حاضر سه فروند بالگرد نیروی دریایی ارتش در استان سیستان و بلوچستان و سه فروند دیگر در استان هرمزگان و در شهرستان جاسک در حال امدادرسانی و کمک هستند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان