arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۸

تعطیلی برخی مدارس در زنجان، آذربایجان غربی و شرقی

با توجه به برودت هوا و یخبندان، مدارس برخی از مناطق استان زنجان، آذربایجان غربی و شرقی فردا(شنبه)۲۸دی ماه تعطیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان، بدلیل برودت هوا مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول ابهر، خرمدره، سلطانیه ایجرود شیفت صبح روز شنبه ۲۸ دی ماه تعطیل است.

مدارس ۳شهرستان آذربایجان غربی تعطیل شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس سه شهرستان استان در نوبت صبح شنبه ۲۸دی ماه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا در نوبت صبح مدارس میاندوآب و مرحمت آباد در بخش مدارس ابتدایی شهری و روستایی خوی مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی بخش قطور تمام مدارس، سلماس مدارس ابتدایی شهری و روستایی و بخش کوهسار تمامی مدارس فردا شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه مدارس بوکان تمامی مدارس واشنویه مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان شرقی در روز شنبه تعطیل شد

مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان شرقی به دلیل بارش برف در روز شنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در منطقه مراغه تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری روز شنبه در شیفت صبح تعطیل است.

در بخش صوفیان نیز تمام مدارس بخش رودقات در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و سایر مدارس شهری و روستایی این منطقه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

در منطقه چاراویماق نیز مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

در منطقه سراب نیز تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و در شهر سراب مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بخش نظرکهریزی مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه مرند نیز تمام مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش خاروانا همه مدارس روستایی و شهری در تمامی دوره‌های تحصیلی با دو ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان