arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

نماینده مجلس: اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم.

سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که تفاوت سیاسی انتخابات مجلس یازدهم با سایر انتخابات‌ها چیست؟ گفت: انتخابات منصه حضور و ظهور مردم است. ما انتخابات برگزار می‌کنیم تا ارزش‌های انقلاب را زنده کنیم. مردم در شرایط فعلی دغدغه اقتصادی دارند و به کسی رأی می‌دهند که دغدغه اقتصادی داشته باشند. به نظرم مسائل و برنامه‌های اقتصادی عامل متمایزکننده انتخابات دوم اسفند با دیگر انتخابات‌ها است.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: ما در انقلاب و نظام اصولی داریم که تحت هیچ شرایطی از آنها بازنمی‌گردیم. این اصول ستون‌های انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد. مردم می‌توانند بر اساس این اصول نماینده خود را انتخاب کنند. مردم باید کسی را انتخاب کنند که دغدغه مردم و رهبری را داشته باشد. مجلسِ برآمده از این افراد، یک مجلس مقتدر و ولایتمدار است که می‌تواند مباحث قانونی اقتصاد مقاومتی را ترسیم کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه «چشم ما نباید به خارج باشد» گفت: نتیجه نگاه به بیرون شوک‌های اقتصادی است که مردم هم‌اکنون درگیر آن هستند. مجلسی که چشمش به بیرون از مرزها نباشد، مجلسی ولایی و مقتدر است. این مردم هستند که مجلس را انتخاب می‌کنند نه کس دیگری. مجلس ولایت‌مدار و مقتدر خود به خود مشکلات داخلی مردم را حل می‌کند. از طرفی نامزدهای انتخابات نیز نباید به مسائل قومیتی یا محلی بپردازند. چشم کاندیداها باید به منافع عمومی باشد. نامزد انتخابات مجلس یازدهم باید سرباز وفادار نظام و خدمتگزار مردم باشد.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. انقلاب مردم ایران، انقلاب نان و آب نبود. انقلاب ارزش‌ها و اعتقادات بود. دشمنان برای هر کشوری که بخواهد به جایی برسد، موانعی ایجاد می‌کنند. آل‌سعود و اسرائیل و آمریکا هر لحظه و هر ساعت شیطنت می‌کنند. نامزدهای انتخاباتی نباید آب به آسیاب دشمن بریزند. وقتی مردم می‌بینند که فرزندان مسئولان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، پای صندوق رأی نمی‌آیند. مردم اگر بدانند که نامزدی از جنس خودشان است، به او رأی می‌دهند. مردم به نامزدی رأی می‌دهند که سوار ماشین بنز نشود. اشرافی‌گری، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

نوری تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات وقتی پررنگ خواهد بود،‌ که نامزدهای آنها به اصول و ستون‌های انقلاب پایبند باشند و برنامه‌هایی در همان راستا داشته باشند. ما انتظار داریم که مردم دید عمیقی داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح مجلسی قدرتمند را به وجود آورند. اعتقاد من این است که اگر می‌خواهیم مملکت حفظ شود،‌ باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشم. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم. اگر افراد متدین متخصص و ولایت‌مدار را انتخاب کنیم، مجلسی مقتدر تشکیل می‌دهیم. به نظرم فضای گرم انتخاباتی شکل گرفته است. هر موقع که رهبر معظم انقلاب درخواست کرده مردم به صحنه آمده‌اند. مردم در اسفند ۹۸ پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

نظرات بینندگان