arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

یک منبع در AFC: تیم‌های ایرانی درخواست انصراف نداده‌اند

یک سایت عربی به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شد که تهدید تیم‌های ایرانی برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد و آنها هیچ درخواست انصرافی نداده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از صدی آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران نوشت تاکید کرد که ایران شرایط میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد و به همین خاطر بازی های نماینده‌های این کشور باید در زمین بی طرف برگزار شود.

هر چهار تیم ایرانی اعلام کردند که چنانچه بازی در زمین بی طرف برگزار شود آنها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف خواهند داد.

سایت عربی صدی آن لاین عربستان به نقل از منابعی در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تهدید تیم‌های ایرانی برای انصراف از لیگ قهرمانان آُسیا صحت ندارد تا جایکه فدراسیون فوتبال ایران هیچ درخواست رسمی برای کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا نداده است و آنچه که در رسانه های ایرانی آمده تنها برای تاثیر گذاشتن بر رای AFC است این درحالی است کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده که باید بازی های نماینده های ایران در زمین بی طرف برگزار شود و چنین درخواستی به کمینه برگزاری بازی ها به صورت رسمی داده شده است.

کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که بازی های نماینده های این کشور در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

این منبع در AFC در گفت و گویی که با روزنامه الاتحاد امارات داشت تاکید کرد که ایران می تواند به این حکم اعتراض کند اما تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قطعی است و بازی در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان