arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات پرنده تا همکاری تسلا و طراحان چینی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها روبات های پرنده بسیار محبوب شده اند و نسل جدید این نوع ربات ها درست مثل پرنده های واقعی پرواز می کنند و در آسمان می چرخند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جلیقه هوشمند KOR FX Vest یکی از قوی ترین گجت های هوشمندی است که هم اکنون در بازار وجود دارد. این گجت می تواند بین کاربر و بازی های ویدیویی ارتباط قوی برقرار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها مدیرعامل شرکت تسلا؛ ایلان ماسک همکاری قابل توجهی با همکاران چینی خود دارد. این همکاری ها روز به روز درحال افزایش است و اکنون شرکت تسلا با ارسال پیامی در حساب رسمی "وی چت" خود، اعلام کرد که در مراحل اولیه افتتاح مرکز تحقیق و طراحی در بزرگترین بازار اتومبیل برقی جهان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارشها حکایت از آن دارند که فیس بوک برنامه خود را برای ورود تبلیغات به واتس اپ متوقف کرده است؛ اقدامی درآمدزا که به نظر می رسید حدود دو سال در حال توسعه بوده است و همچنین گزارش شده است که مسئول استعفای هر دو مؤسس اصلی برنامه واتس اپ بوده است.مشرو ح خبر را اینجا بخوانید. 

متوقف کردن همه یا برخی از ایمیلهایی که توییتر برای شما ارسال می کند ، آسان است. شما می توانید فقط در چند مرحله دریافت ایمیل های توییتر در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود را متوقف کنید. شما می توانید تمام موارد یا برخی ایمیل ها را در تنظیمات برگزیده اعلان توییتر متوقف کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان